Awarii uległa jedna z wind, pogotowie dźwigowe z firmy, z którą Urząd ma umowę, było na miejscu w ciągu kwadransa (maksymalny dopuszczalny czas to pół godziny). Kwadrans do pół godziny - przez tyle czasu maksymalnie mogły obie windy nie działać. Usterka - wymiana uszkodzonej części - została już wykonana, w ramach gwarancji.
Windy są nowe, to prawda, ale mówiąc o częstotliwości ich awarii trzeba mieć na uwadze, że te urządzenia są eksploatowane na okrągło. W tym miesiącu dzisiejszy przypadek jest piąty. W naszej ocenie to nie jest dużo, choć rozumiemy, że każda taka sytuacja to jakiś kłopot.
Mirosław Kalinowski
|
|
Czy to jest aż taka ważna wiadomość, że wszystkie lubelskie gazety się o tym rozpisują. DZIENNIKARZU! Zajmij się czymś bardziej istotnym!
|
|
Nie, nie jest to dużo Przyjmując, że do końca tego miesiąca nie zdarzy się już żadna awaria, to otrzymamy rewelacyjną średnią 60 usterek rocznie. Gratuluję dobrego samopoczucia! |
|
Ciekawy jestem,czy ten wpisujący się urzędnik-pierwszy post byłby tez tak spokojny jakby to dotyczyło np. jego prywatnego samochodu? Jak to możliwe,że nowa(?) winda na gwarancji(?) psuje się 5-6 razy w miesiącu? Powinna być wymieniona i to natychmiast!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Na niezawodną!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nowa rzecz, która zawodzi 1-2 razy na tydzień to szmelc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A co będzie po tej gwarancji? Będzie stała bezużyteczna jako eksponat? Przecież płatne naprawy bardzo szybko przewyższą jej wartość!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Inna sprawa, to ich ilość. dwie windy w wieżowcu, gdzie przychodzi kilkaset, do tysiąca osób dziennie to śmiech!!!!!!!!!!!!!!!!! Zawsze są kolejki oczekujących na ten wynalazek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kto zdecydował o likwidacji trzeciej windy? Dlaczego te stare windy były mniej zawodne od tych nowoczesnych-obecnie szwankujących?
Jak to możliwe,że wieżowiec użyteczności publicznej jest niedostosowany dla petentów? Dlaczego trzeba oczekiwać na windę średnio ok. 10 min? Dlaczego jest ich tak mało-dlatego jest zawsze tłok i ścisk!!!!!!!!!!!!!!!
Ano dlatego,że są tylko dwie i ciągle psujące się windy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Panie urzędniku beztroski proszę w wieku 55 lat kilkakrotnie przejść się na 10 lub 12 piętro to porozmawiamy!!!!!!!!!!!!!!!!
P.S. Życzę panu pojazdu nowego i na gwarancji psującego się średnio raz w tygodniu i postoju w szczerym polu (jak w ciemnej windzie) w oczekiwaniu na serwis. A po upływie gwarancji wydatków na ten nowoczesny złom średnio dwa razy w tygodniu. Jak zawsze d-u-p-a do petenta jesteście odwróceni!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|