Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Warto ludziska??? Bo jutro sie wybieram.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Szkoda wydawać 12 zł. Jestem akwarystą amatorem i chciałem podejrzeć coś a tu 2 akwaria na krzyż i jeszcze nic ciekawego. Jeśli ktoś się interesuje gołębiami i kurami to jest tego multum. Jak zwykle w Lublinie nic ciekawego wielka hala a nudą i pustką wieje trzeba się wybrać do Łodzi.
0
Byłam dzisiaj, bardzo dużo gołębi, kur, królików, świnek morskich i kotów. Mi się podobało, aci, a druga trzymająca futro na rękach. Cóż za tupet :)zkolwiek największe wrażenie zrobiły na mnie dwie panie: jedna z kitka "lista" uczepioną do torebk
0
miało być, że największe wrażenie zrobiły na mnie dwie panie z futrami... coś mi przeskoczyło i nie można swoich postów edytować
0
Moim zdaniem warto, dzieciaki mogą pojeździć na kucyku, dużo kotków, ale są też zjeżdżalnie itp.- ogólnie byliśmy 2 godziny i się nie nudziliśmy.
0
drgawka napisał:
Warto ludziska??? Bo jutro sie wybieram. [/quote] [quote name='drgawka' timestamp='1362847114' post='742974'] Warto ludziska??? Bo jutro sie wybieram.
warto, warto! Mi się podobało -naprawdę jest co oglądać. Mało było psów i koni, poza tym spoko!
0
Niestety nie mam dzieci, sama ide ogladac zwierzęta. No dobrze, sama się przekonam, pozdrawiam i dziiękuje za opinie.
0