qwerty napisał:
A dlaczego nie Bogdan z lubelskim Ursusem ma dostarczyć trojlebusy? W czym jest lepszy Solaris? Obie firmy zmontują je na tych samych podzespołach, z tą różnicą, że z Bogdana kasa zostanie na lubelszczyźnie, a z solarisa odpłynie do Poznania. Bogdan/Ursus oznacza miejsca pracy w Lublinie, a jeśli będą awaryjne to oznacza więcej miejsc pracy - ktoś musi to serwisować. Może już zapomnieliście jak kilka lat temu ZTM zorganizował przetarg, który Waszym zdaniem był ustawiony pod Solarisa, a wygrał Mercedes (czy na odwrót) jak jechaliście po Solarisie. Z rozmów z kierowcami i widoków holowanych autobusów na Witosa wynika, że Solarisy są to jedne z najbardziej awarryjnych autobusów. Więc może lepiej niech Bogdan/Ursus się spróbuje wykazać, a nie skreślać od razu.
A dla tego że się okazuje że to Francusko-Ukraińskie konsorcjum z siedzibą w Lublinie. Ukraińcy dostarczą nadwozie, Francuzi napęd, w Lublinie (ale też nikt nie powiedział do tej pory wprost iż będzie to w Lublinie - no może po za sugestiami prezydenta Żuka - że chciałby mieć montownie trolejbusów w Lublinie, ale to było przed otwarciem ofert) poskręcają to w całość, a kasa popłynie na ukraińskie i francuskie konta. A Lublin zostanie z pojazdami jakościowo zbliżonymi do wyrobów Jelcza z lat 90.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz