Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Jeśli ci kolejarze budowali by ten wiadukt tak samo jak remontują ten na kunickiego, to lepiej już zrobić zwykły przejazd.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
...Ponadto możliwy ma być również przejazd w kierunku LSM, bo planowane jest przedłużenie ul. Zana tak, by jej wylot znajdował się na wprost ul. Smoluchowskiego   Dobra, dobra. Jak się nie może miasto z PKP dogadać w sprawie krótkiego wiaduktu nad mało uczęszczaną bocznicą to już widzę, że dogada się w sprawie wiaduktu nad głównym szlakiem kolejonwym. 50 lat będzie to trwało albo i lepiej. A może też planowany jest przejad kolizyjny? Gratuluję dobrego humoru.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nareszcie! Czy przy tej częstotliwości przejazdu tamtędy pociągów budowa wiaduktu nie byłaby zbytnim wydatkiem. Lepiej niech kolej skoncentruje się na wiadukcie przy Kunickiego. Np na lotnisku w Gibraltarze, (ok. 400 tys. pasażerów rocznie) w poprzek pasa startowego biegnie dwupasmowa droga szybkiego ruchu prowadząca do przejścia granicznego z Hiszpanią.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A jaki będzie przejazd nad bocznicą do EC2  i ORLENU?. Płaski czy wiaduktowy?.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
...Ponadto możliwy ma być również przejazd w kierunku LSM, bo planowane jest przedłużenie ul. Zana tak, by jej wylot znajdował się na wprost ul. Smoluchowskiego Ła, ła ,czyżby wreszcie ktoś pomyślał o "cywilizowanym" wyjeździe do Biłgoraja i Przemyśla?. O ile pamiętam to przedłużenie UL.Smoluchowskiego do okolicy  Wólki Abramowickiej planowane było już w latach 70-tych. Dowodem tego jest rezerwa wzdłuż ogrodzenia firmy LPRIinż i osiedla Kruczkowskiego. Zastanawiam się tylko jak dalej, po za ul.Zembrzycką,  chłopcy poprowadzą drogę,  jak juz ludziska nabudowali trochę domów miwszkalnych.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A kto wybudował wiadukt nad torami w ciągu przedłużenia ul. Mełgiewskiej ??
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Widać blisko zbliżające się wybory samorządowe. Te obiecanki słyszymy od lat. Problemy z wojskiem z koleją to jakś kpina. dalej będzie tak jak jest. Może chociaż wojenną lekko żelazkiem przeprasować. Powodzenia
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Kolejowa bocznica... haha brawo redaktorzy :) Nie wiedziałem, że po bocznicy jeżdżą pociagi pasażerskie
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Kolejowa bocznica... haha brawo redaktorzy :) Nie wiedziałem, że po bocznicy jeżdżą pociagi pasażerskie
A dokąd te pociągi pasażerskie jeżdżą? Patrzac na mapę jest to ślepa bocznica do Sipmy i gdzieś do Abramowickiej.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A dokąd te pociągi pasażerskie jeżdżą? Patrzac na mapę jest to ślepa bocznica do Sipmy i gdzieś do Abramowickiej.
  Przede wszystkim do bazy paliw Orlenu i elektrociepłowni Wrotków, a nie do Sipmy...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Oj tam...-nie narzekajcie! Na obwodnicy Zamościa mamy "skrzyżowanie" z torami do Hrubieszowa - i jakoś nikt nie narzeka...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Przede wszystkim do bazy paliw Orlenu i elektrociepłowni Wrotków, a nie do Sipmy...
I co dużo pasażerów do tej elektrociepłowni zabierają?
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: