Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

AgustaWestland walczy o zamówienie dla armii

Utworzony przez lubelak, 6 marca 2013 o 09:52
Jakby Amerykanie ogłosili przetarg to na pewno braliby pod uwagi koncerny zagraniczne - rzygać mi się chce jak czytam takie informacje o tym że Polska armia rozważa zmówienie sikorskiego zamiast wspierać przemysł własny.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
dla mnie naturalnymi kandydatami, to Augusta Westland albo Sikorsky! obie spółki mają zakłady w Polsce, zatrudniają polskich pracowników od magazyniera po konstruktora, kupują części w dużej mierze od polskich podwykonawców ( mało jest produktów dziś na świecie, które powstają w 100% w jednym miejscu), płacą podatki tutaj w Polsce! zresztą Polska nigdy nie wyszła dobrze na kontaktach z Francuzami więc samo to powinno odrzucić ofertę z Eurocoptera
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A co z Sokołem??? Przecież to bardzo dobry i sprawdzony śmigłowiec!!!!!!!!!!!!! A do tego nasza rodzima konstrukcja.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
dora napisał:
A co z Sokołem??? Przecież to bardzo dobry i sprawdzony śmigłowiec!!!!!!!!!!!!! A do tego nasza rodzima konstrukcja.
Tylko to konstrukcja nieco leciwa. Prace rozpoczęto na przełomie 60/70. Pod kątem wymagań konkretnego odbiorcy. Mówiono "to taki większy Mi2 (1961)" I to prawda. Nitowano-zgrzewana struktura kiadłuba ze stopów Al to przeżytek.Do tego zbyt słabe silniki. Ale można wyliczać dalej. Niestety ale to już historia.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
menora napisał:
Tylko to konstrukcja nieco leciwa. Prace rozpoczęto na przełomie 60/70. Pod kątem wymagań konkretnego odbiorcy. Mówiono "to taki większy Mi2 (1961)" I to prawda. Nitowano-zgrzewana struktura kiadłuba ze stopów Al to przeżytek.Do tego zbyt słabe silniki. Ale można wyliczać dalej. Niestety ale to już historia.
nitowana konstrukcja daje piekielnie mocną i wytrzymałą strukturę. zobaczymy ile Dreamliner ze swoją kompozytową konstrukcją wytrzyma. ona bardzo dobrze przenosi obciążenia, do pewnego czasu, potem rozlatuje się . p.s. w PRL była projektowana powiększona i z mocniejszymi silnikami wersja Sokoła. skończyło się na makiecie 1:1, następnie naród wybrał system niewolniczy
Zaloguj się, aby oddać głos
0
nmoreor and napisał:
nitowana konstrukcja daje piekielnie mocną i wytrzymałą strukturę. zobaczymy ile Dreamliner ze swoją kompozytową konstrukcją wytrzyma. ona bardzo dobrze przenosi obciążenia, do pewnego czasu, potem rozlatuje się . p.s. w PRL była projektowana powiększona i z mocniejszymi silnikami wersja Sokoła. skończyło się na makiecie 1:1, następnie naród wybrał system niewolniczy
w PRL była... Właściwie to nie powinenem podejmować dyskusji. Ale niech będzie.Trzeba młodm wiedzę przekazywać. T.zw W3 "Long" (byłem przy prezentacji gen Wileckiemu) zdechł z braku silnków.(*czy znasz historię ś-ków z W 3).Oraz jak I22 z braku zainteresowania ze strony (wtedy) głównego odbiorcy czyli polskiego MON.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Powiem tak altualnie pracuje na wsk juz 5 lat i powiem wam ze sokól (w-3a) to jest konkretna maszyna lecz przestarzala.... Słabe silniki ptrzestarzala awionika itd... Zas ten włoski szajs to tylko ladnie wyglada i b duzo kosztuje....Pod wzgledem awioniki silnikow i tych wszystkich nowoczesnych systenow itd to przebija sokola ale pod wzgk\ledem konstrukcyjnym to agusta zostaje b daleko w tyle... Zapamietajcie to co ja wam teraz powiem dla Włochów to ma "wygladac" przywiazuja uwage na wyglad zewnetrzny....
Zaloguj się, aby oddać głos
0
lubelak zrozum ze polska juz nie ma wlasnego przemyslu lotnczego i nie wypisuj takich bzdur jak nie jestes w temacie
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: