Endrju - tylko pogratulowac! 2 godzinki to dosc szybko.
|
|
Ponoć podróż z tą firmą i tak jest nieznośna ..a jednak moze byc jeszcze gorzej....wspolczuje
|
|
Podróż każdą firmą taką jak oni to koszmar.
|
|
moja siostra jechała tym autokarem do wloch i w we wloszech już się zepsuł kila godzin czekali na naprawę ale z powrotem nie dał rady niech mu włoski szrot lekkim będzie a co do podróży z tą firmą to rzeczywiście koszmar
|
|
to fakt, tez mam niemiłe doświadczenia związane z podróża z tę firmą:/
|
|
To latajcie sobie wszyscy samolotami jak wam tak niewygodnie w autokarze! Taka podroz ma swoje plusy i minusy ale nikogo sie do niej nie zmusza. Poza tym autokar to tylko maszyna, ma prawo się zepsuć
|
|
Podstawić autokar w ciągu 2 godzin nawet w kraju jest wyczynem. Firma stanęła na wysokości zadania. Brawo!
Zgadzam się z M. Widać, że zna się na tej branży. Są plusy i minusy jazdy autokarem. Takie sytuację się zdarzają na całym świecie. Do nas docierają zwykle jedynie informacje dotyczące polskich przewoźników i od razu pojawiają się komentarze dotyczące spraw drugorzędnych. A może tak ucieszmy się, że nikomu nic się nie stało? Autokar pali się błyskawicznie:(
|
|
Słusznie! Wypadki się zdarzają. Ciekawe ilu zadowolonych klientów ma ta firma.
KOBER ma racje. 2 godziny w takiej sytuacji to nic.
|
|
Wyszłam z domu po zakupy i na oblodzonym chodniku złamałam nogę. Czy to powód żeby nie wychodzić z domu...?
Cieszę, że tylko tak się to skończyło. To sam myślę o tym dramatycznym niewątpliwie wypadku.
|
|
nigdy więcej rudnika, ja nie znam zadowolonych klientów, sama spędziłam 15h w nocy na ulicy jak ich autokar się zepsuł,
nawet nie raczyli odpisać na reklamacje, jeżdżą największym złomem a klientów mają w d****
|
|
Wszystko się kiedys zepsuje..my też.. Autokat tez ma prawo
|
|
NIGDY WIEDZEJ R T JAK ZOSTALI POTRAKTOWANI PAAZEROWI NIE ZYCZE TEGO NIKOMU OBSLUGO DO KITU AUTOKARYT DO KITU OGOLNIE ZERO KULTURY NIGDY WIECEJ .ZRESZTA CHYBA PO POZAZE KTORY MIELI NIE MAJ JAK WCZWSNIE PASAZEROW
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|