Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Autokar firmy spod Kraśnika spłonął we Włoszech

Utworzony przez kk, 22 grudnia 2009 r. o 01:47
Endrju - tylko pogratulowac! 2 godzinki to dosc szybko.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ponoć podróż z tą firmą i tak jest nieznośna ..a jednak moze byc jeszcze gorzej....wspolczuje
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Podróż każdą firmą taką jak oni to koszmar.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
moja siostra jechała tym autokarem do wloch i w we wloszech już się zepsuł kila godzin czekali na naprawę ale z powrotem nie dał rady niech mu włoski szrot lekkim będzie a co do podróży z tą firmą to rzeczywiście koszmar
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
to fakt, tez mam niemiłe doświadczenia związane z podróża z tę firmą:/
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To latajcie sobie wszyscy samolotami jak wam tak niewygodnie w autokarze! Taka podroz ma swoje plusy i minusy ale nikogo sie do niej nie zmusza. Poza tym autokar to tylko maszyna, ma prawo się zepsuć
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Podstawić autokar w ciągu 2 godzin nawet w kraju jest wyczynem. Firma stanęła na wysokości zadania. Brawo! Zgadzam się z M. Widać, że zna się na tej branży. Są plusy i minusy jazdy autokarem. Takie sytuację się zdarzają na całym świecie. Do nas docierają zwykle jedynie informacje dotyczące polskich przewoźników i od razu pojawiają się komentarze dotyczące spraw drugorzędnych. A może tak ucieszmy się, że nikomu nic się nie stało? Autokar pali się błyskawicznie:(
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Słusznie! Wypadki się zdarzają. Ciekawe ilu zadowolonych klientów ma ta firma. KOBER ma racje. 2 godziny w takiej sytuacji to nic.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wyszłam z domu po zakupy i na oblodzonym chodniku złamałam nogę. Czy to powód żeby nie wychodzić z domu...? Cieszę, że tylko tak się to skończyło. To sam myślę o tym dramatycznym niewątpliwie wypadku.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
nigdy więcej rudnika, ja nie znam zadowolonych klientów, sama spędziłam 15h w nocy na ulicy jak ich autokar się zepsuł, nawet nie raczyli odpisać na reklamacje, jeżdżą największym złomem a klientów mają w d****
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wszystko się kiedys zepsuje..my też.. Autokat tez ma prawo
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
NIGDY WIEDZEJ R T JAK ZOSTALI POTRAKTOWANI PAAZEROWI NIE ZYCZE TEGO NIKOMU OBSLUGO DO KITU AUTOKARYT DO KITU OGOLNIE ZERO KULTURY NIGDY WIECEJ .ZRESZTA CHYBA PO POZAZE KTORY MIELI NIE MAJ JAK WCZWSNIE PASAZEROW
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...