Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Awaria sieci komórkowej Orange

Utworzony przez Damian, 21 grudnia 2010 o 21:49
Już naprawili !
Zaloguj się, aby oddać głos
0
jaka awaria co za bzdety? wszystko działa!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
nie naprawili ! ja moge wysyłać sms ale mój narzeczony nadal nie może!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Mi już działa Od paru minut. Jestem z okolic Warszawy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Damian napisał:
Już naprawili !
To wszystko zepsuli
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Sylwia napisał:
nie naprawili ! ja moge wysyłać sms ale mój narzeczony nadal nie może!!
Nie może? A może nie chce? Zawsze może się wymówić awarią
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ciekawe jak Orange podejdzie do awarii w przypadku klientów biznesowych...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ku..wa a mi nie działa i dostaje szału co za siec:P
Zaloguj się, aby oddać głos
0
mi nie działała, ale le już jest ok. tylko nie wiem dlaczego zamiast Orange_PL na wyświetlaczu mam Vodafone_BD. ale dzwoni i działa jak wcześniej, tylko co chwilę przychdzą mi smsy z dziwnymi znakami, jakby nie po polsku.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Piotrek napisał:
Nie może? A może nie chce? Zawsze może się wymówić awarią
Chcę i już ślę sms: spokojnej nocy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
OkO napisał:
Ciekawe jak Orange podejdzie do awarii w przypadku klientów biznesowych...
Heh, są dwa wyjścia: 1) nic się nie stało, i po prostu awaria rzecz normalna 2) jeśli wykażesz, że straciłeś przez brak możliwości kontaktu ważnego klienta itp - może dostaniesz zadośćuczynienie w wysokości 1/30 abonamentu. Jako że pracowałem 1,5 roku w dziale reklamacji, mi. rozpatrując je to wiem, że nikt i nic za dzisiejszą awarie nic nie dostanie. Sam mam telefon w Orange, też nie mogłem się nigdzie do dzwonić (na szczęście mam drugi w Play ) ale dałem sobie siana z dzwonieniem na BOK bo wiedziałem, że atmosfera na Chodźki dochodzi pewnie już do wrzenia, a biedni konsultanci siedzą jak przybici do krzeseł gwoździami i czytają maile z Service Level o wstrzymaniu wszelkich AUXów. Pozdrawiam wszystkich byłych i obecnych pracowników tego obozu pracy o przepraszam... miało być zakładu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
były pracownik BOK Orange napisał:
Heh, są dwa wyjścia: 1) nic się nie stało, i po prostu awaria rzecz normalna 2) jeśli wykażesz, że straciłeś przez brak możliwości kontaktu ważnego klienta itp - może dostaniesz zadośćuczynienie w wysokości 1/30 abonamentu. Jako że pracowałem 1,5 roku w dziale reklamacji, mi. rozpatrując je to wiem, że nikt i nic za dzisiejszą awarie nic nie dostanie. Sam mam telefon w Orange, też nie mogłem się nigdzie do dzwonić (na szczęście mam drugi w Play ) ale dałem sobie siana z dzwonieniem na BOK bo wiedziałem, że atmosfera na Chodźki dochodzi pewnie już do wrzenia, a biedni konsultanci siedzą jak przybici do krzeseł gwoździami i czytają maile z Service Level o wstrzymaniu wszelkich AUXów. Pozdrawiam wszystkich byłych i obecnych pracowników tego obozu pracy o przepraszam... miało być zakładu.
Dokładnie tak jest. Ja również pozdrawiam z pomarańczowego obozu pracy:) Na szczęście już tam nie pracuję )))
Zaloguj się, aby oddać głos
0
a u mnie nadal telefony nie działają -Wrocek i Legnica a jutro mija tydzień od awarii! Co ciekawe w tel na kartę dostałem 30min "gratis" do wykorzystania na święta- hahaha (tel nadal nie d)ziała a już PO świętach. Natomiast w tel na abonament "zero" gratisów BEZNADZIEJA
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: