W wydziale komunikacji na stronie UM mozna zarezerwować wizyte na trzy tygodnie przed interesującym nas dniem.
Rezerwujemy dzien i godzine wizyty.
Ja sprawe załatwiłem w 10 min i czekałem 10 min .Ale jak ktoś lubi stać godzinami to niech stoi -MYŚLENIE NIE KOSZTUJE A UŁATWIA ŻYCIE.
|
|
wydział komunikacji w miejscu nie przystosowanym do przyjechania autem, totalna porażka !!!, to oni powinni pójść na Czechów obok nowego US.
|
|
W Zamościu też bałagan, jak za czasów filmu Alternatywy 4, kawa bardzo samkuje, bo piją ją ponad pół godziny.
|
|
Lublin - stolica absurdu, tłoku w centrum i wyzysku pracowników. Podziękujmy władzom za ogólny bałagan w mieście.
|
|
Janse, co to jest 3 tygodnie czekania. Jeśli mozesz sobie na to pozwolić super rzeczywiście spore ułatwienie, gorzej kiedy musisz załatwić sprawę w przeciągu krótszego czasu i wtedy nie jest kwestią fakt "lubienia" czekania, ale absurdalnego czasu na załatwienie prostych spraw i nie! nie działa to normalnie |
|
Osobiście widziałam, jak pracownicy UM pobierali po kilka numerków, jeden nawet wziął 8. Po co? Ano mam teorię, że po to, aby mniej osób przyjąć danego dnia.
|
|
mastasche organizacji, potęgi intelektu. Słowem durnie rządzą tym interesem.
|
|
XYZ otórz twa teoria zupełnie i całkowicie mija się z prawdą, też tam byłam i widziałam, tylko, że ja nie osądzam ludzi wg mojego widzi mi się i po teorie spiskowe. A te osoby to albo przedstwaiciele jakiś firm którzy mają po kilka samochodów danego dnia do rejestracji albo przedstwiciele leasingów którzy też dziennie rejestrują po kilka aut! A paracownicy czasem nie mają kiedy zjeść 2go śniadania, bo tacy ludzie jak Ty przecież też nie piją i nie jedzą w pracy tylko pracują jak roboty 8 godz w pampersie!
troche empatii i dla 2giej strony!
Co do zapisywania sie przez internet to znaczyło, że można się zapisań na 3 tyg do przodu a nie za 3 tyg! Widze, że ze zrozumienem tekstu pisanego też jest problem.
|
|
11.08....znowu byłem, juz trzeci raz, kolejka jak poprzednio ale tym razem wydawania numerków pilnował sam Pan Kierownik Wydziału( a i tak niektórzy brali po kilka).....udało się !!! Załatwiłem wszystko.....stałem od 5.00....
|
|
Najciekawsze jest to, że po pierwsze wyswietlane numerki czasem sie cofaja raz wzywaja np. 94 a za chwile 82. Poza tym obsługiwani sa ludzie poza kolejnoscia, ktorzy oddaja pozniej swoje numerki osoba ktore przed chwila przyszli i efekt jest taki ze niektorzy czekaja 10 min a inni tak jak ja ponad 4h. Pozdrawiam wydzial komunikacji a w szczegolnosci pana z informacji z podciagnietymi spodniami pod sama szyje ktory zamiast odpowiadac na pytania krotko i na temat pierdzieli trzy po trzy przez co powstaje tez kolejka do informacji... brawo!!
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|