El Al też pewnie zobaczysz.Uncle napisał:Nie ma co się śmiać ale te linie latają dalej niż do zmywaka w Londynie Chętnie bym je widział na naszym lotnisku.
|
|
Co z tego,że będzie lotnisko skoro ceny biletów są prawie 2x wyższe niż np. do Warszawy? Londyn Luton-Lublin na 22-29 grudnia 380 funtów. A Londyn Luton-Warszawa 250.
|
|
Bo bilety lotnicze rejestruje się z wyprzedzeniem kilku miesięcy i wtedy są tańsze..A ty Kar~ wyglądasz na takiego co lata samolotem co trzy lata...Prosty rachunek ekonomiczny.. im bliżej do dnia wylotu, oczywiście jak jest duży popyt, tym wyższa cena biletu...A jak Ci nie pasuje to lataj z Modlina..gdzie jest taniej...bo tam już jest dawno po boomie i lotnisko w modlinie już istnieje od jakiegoś czasu..
A Lublin dopiero rusza. Port jest budowany od podstaw w polu. Wiadomo, że z tego tytułu chcą trochę zarobić...Modlin miał łatwo, wziął całową gotową siatkę połączeń tanich operatorów z Warszawy Okęcia i po problemie. Lublin nie miał takiej możliwości, a poza tym stolica cały czas narzuca warunki w tym kraju...W lotnictwie z pewnością Warszawa jest monopolistą, a Lublin już dawno powinien mieć lotnisko..przy takiej wielkości tego miasta..
|
|
WYSPY BRYTYJSKIE !!!!
|
|
Według Sebastiana Gościniarka z firmy doradczej BBSG jeśli podlubelskie lotnisko będzie współpracować tylko z tanimi liniami, to próg rentowności należy podnieść do ok. 800 – 900 tys. pasażerów rocznie. Tymczasem sam Lublin ma niewiele ponad 300 tys. mieszkańców. – Na ścianie wschodniej oczywiście brakuje portu lotniczego, ale musimy powiedzieć wprost, że ta inwestycja będzie deficytowa przez długie lata, a samorządy muszą liczyć się z koniecznością dopłacania do portu co roku – mówi ekspert.
Budowa lotniska pod Lublinem potrzebna była tylko w kampaniach wyborczych. Szczególnie PSL.
|
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|