Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Dziękuję Pani konduktor. List Czytelnika

Utworzony przez Ewka Marchewka, 30 grudnia 2014 r. o 20:08
Można? Można!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Witam, dziękuję że podzielił się Pan tą historią, rzeczywiście postawa pani kontuktor pierwsza klasa, obyśmy wszyscy więcej potrafili pomagać sobie nawzajem bez względu na to na kogo się głosuje w wyborach..... pozdrawiam
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak śpiewał Ś.P. Rysiek "Zawsze warto być człowiekiem, Choć tak łatwo zejść... Zejść na psy! " Pozdrowienia  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Super!! więcej dobrych wieści, więcej pozyywnych komentarzy;)) Gratulacje dla wspaniałej Pani konduktor
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a wystarczylo zarezerwowac dla dziecka normalny bilet, anie liczyc w ostatniej chwili na specjalne traktowanie...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak byłem mały jeździłem dość często z rodzicami albo dziadkami pociągiem, takie gesty to nic nadzwyczajnego, bo zdarzyło się, że konduktorzy pozwalali dziecku siedzieć w przedziale służbowym. Poza tym mając 4 czy 5 lat musiałem spędzać 5-6 godzin na torbach w korytarzu pociągu. Więc ludzie nie dramatyzujcie tylko bierzcie się w garść
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po co się rozpisywać wystarczy przejść przez wagon i na drzwiach jest na pisane -Przedział dla matki z dzieckiem. Wystarczy chcieć. A jak by był zajęty ten przedział to co by było. Na pewno zostało by napisane bo w Holandii jest ......................???. I nikt mojej córce i zięciowi nie pomógł.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
 Panie Czytelnik z Zamościa trzeba było odwieźć Ich samochodem na lotnisko, może byś Pan się nie zgubił w stolicy ;)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ludziom od negatywnych komentarzy proponuję, aby przestali narzekać. W dzisiejszych czasach jest niewiele takich osób, którzy Ci pomogą dobrowolnie i  wszyscy dobrze o tym wiemy. Przestańcie zazdrościć innym, że zostali dobrze potraktowani o co dzisiaj jest bardzo trudno.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Tego dnia odwoziłem moją córkę wraz z zięciem i 2-letnią wnuczką na pociąg, który odjeżdża z Lublina do Warszawy o godz. 11.24 "Czartoryski" TLK 25112. Brak możliwości rezerwacji internetowej biletu dla małego dziecka spowodował, że rodzina nie posiadała biletów. W kasie usłyszeliśmy, że biletów na I i II klasę nie ma."   ... nic z tego nie rozumiem.   1) Była możliwość kupna biletów wcześniej ? 2) Nie było możliwości kupna biletów wcześniej ? 3) Nie można było przez 2,5 godziny (podróż do W-wy) potrzymać 2-letnie dziecko na kolanach ?  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale hardkor, nie rezerwują biletów wcześniej licząc na szczęście. Coś ten "holender" mało światowy, że nie wie, że bilety rezerwuje/kupuje się wcześniej. Dziwni ludzie...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A może ten Holender jest bardzo światowy, bo pochodzi z jakiejś zamorskiej posiadłości :D
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przeczytałem artykuł, a raczej w tym wypadku list i pomyślałem sobie to świetna sprawa, taki mały gest, ale jak może pomóc. Po prostu rewelacja.   Nagle przechodzę do komentarzy... i aż włosy zaczęły mi się jeżyć... Co za zgorzkniałość... Czy macie jeszcze jakiekowiek pozytywne emocje w sobie? Czy interent służy tylko do hejtu? Pan piszę list do redakcji bo chce wyrazić swoją wdzięczość za mały gest, który dla niego okazał się wielki a tu co komentarz, jakieś bzdety...    
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kiedyś nikogo nie dziwiły ludzkie gesty. Teraz, wśród hien które obnaża i tworzy panujący ustrój dzikiego kapitalizmu, każdy ludzki gest to ewenement na skalę wojewódzką....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a wystarczylo zarezerwowac dla dziecka normalny bilet, anie liczyc w ostatniej chwili na specjalne traktowanie...
A jak się nie zarezerwowało, to co? Nie jechać? List nie dotyczy rezerwacji ale ludzkiej postawy  ośle! Jak ci na parkingu padnie akumulator to co, dzwonisz po pomoc drogową, czy raczej licysz na pomoc sąciada, żeby ci użyczył prądu? W twoim przypadku sąsiad powinien ci powiedzeć "Było sobie przed zimą wymienić akumilator albo samochów! radź sobie sam cwaniaku!"
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak zięciu jest holendrem to niech podróżuje z buta. Tępy naród bez historii i zasad. A córka jeszcze pożałuje że związała się z tym pustakiem w tym posranym kraju jak jej dziecko wykradnie i go nie odzyska.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Włosy jeżą się na głowie kiedy widzę tyle chamstwa,beszczelności i braku wychowania nie wspominając o toleracji.Uważam,że zachowanie pani konduktor jest odpowiednie do sytuacji,aczkolwiek należy do rzadkości w tych czasach i pochwalam :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niestety, żyjemy w takich czasach, że o podstawowych ludzkich odruchach trzeba pisać jak o bohaterstwie... Konduktorce pogratulować zachowanych ludzkich odruchów serca, a nieroztropnym pasażerom umiejętności dziękowania. Wdawałoby się, że to takie proste, a jednak jak widać co raz rzadziej spotykane. Ja niestety swoją ostatnią styczność z konduktorem pamiętam w diametralnie innym świetle...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To niesamowite, że są takie gesty a internauci i tak to banalizują. Przejechałem całą Europę (za wyjątkiem skandynawii) i takie zachownia - jak tej Pani z PKP - to rarytas. Ale dziś nienawiść rozlewa się wszędzie i nawet zachowania niespotykane banalizuje się i wylewa swoje żale na kraj, ludzi i całe otoczenie. Zacznijcie od siebie a zobaczycie, że świat wokół Was jest pełen heroizmu, tylko przysłaniacie go sobie sami. W kapitaliźmie ludzie są dla siebie i cudownie jest widzieć, że nie wszyscy - że choćby w PKP można spotkać ludzi nastawionych na innych!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...