Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Dzień dziecka: Pokaż swoje pociechy (zdjęcia)

Utworzony przez synnybankstsneo, 30 maja 2012 o 13:49
kolejny konkurs dla pracowników i przyjaciół ? Czy w Jury będzie sam zainteresowany ? http://www.dziennikw...lia?ID=szubiela
Zaloguj się, aby oddać głos
0
fajne te dzieciaczki, oj fajne Rodzice powinni się chwalić i pokazywać światu swoje pociechy [ jedyna opcja polityki prorodzinnej państwa - można się chwalić, ale nic w zamian nie dać ] Cóż tym biednym rodzicom pozostaje? Zasiłki zabierają lawinowo. Pomocy brak. Rodzice zabijają dzieci z biedy, matki porzucają noworodki, inne zakopują w lesie zaraz po kąpieli. Moja bezrobotna, samotnie wychowująca dziecko córka, na wychowanie Julki [ zdjęcie nr 1 ] dostaje od państwa 64 zł !! Tak .. miesięcznie ... 64 zł Chwalmy się więc zdjęciami dzieci, że je kochamy - mimo, że nasze państwo robi wszystko, aby ich nie było. Za 20 lat zrobimy konkurs - Dzień Dziecka - przyślij zdjęcie najmłodszego członka rodziny. Kryterium wieku 67 lat [ tak - limit emerytalny ] bo młodszych może już nie być ....
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Śliczna dziewczynka:)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zaloguj się, aby oddać głos
0
myszka jest przesłodka....
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dzienniku Wschodni zmień w końcu przegladarkę zdjęć, żeby był podgąd na wszystkie zdjęcia. Zeby zobaczyć zdjęcie np. 60 trzeba oglądać wszystkie po kolei !!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Fajny jest chłopczyk z nr 8sym ma taką słodką buśkę
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Śliczna dziewczynka nr 62 !
Zaloguj się, aby oddać głos
0
No ładnie teraz wasza gazeta stała się gazetą dla pedofili, jeszcze podajcie adresy tych dzieciaków i poproście rodziców aby wysyłali zdjęcia jeszcze bardziej roznegliżowane.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dzieciaczki nr 90 są słodkie
Zaloguj się, aby oddać głos
0
a co to znaczy dla dziennika wschodniego najlepsze zdjecie?....
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Każde z dzieciaczków powinno dostać od redakcji choćby po czekoladce. W końcu wszystkie są śliczne i kochane i nie ma tych zdjęć aż tak dużo.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Hallo gdzie wyniki? Miały być dzisiaj?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
dokladnie 94 dzieciacki,wszystkie urocze i nagroda dla kazdego, bo niewiem jak decdowac ktore najlepsze, dlatego brak wynikow. moze i tak zostawic bez nagrod albo wszystkim slodziakom
Zaloguj się, aby oddać głos
0
dokladnie 94 dzieciacki,wszystkie urocze i nagroda dla kazdego, bo niewiem jak decdowac ktore najlepsze, dlatego brak wynikow. moze i tak zostawic bez nagrod albo wszystkim slodziakom
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wezcie sie ogranijcie! nie wszystkie dzieci sa piekne i słodkie niektore sa paskudne! jakbym miała takie brzydkie dziecko to darowałabym sobie chwalenie sie jego zdjeciem. Oczywiscie pare dzieciaków z tej galerii zachwyca, a reszta zenada. A po jakas czekoladke to nikomu by sie nie chciało biegac do redakcji!a i jeszcze żałosne sa matki które pisza " piekne dziecko i numer jakistam, przeciez wiadome ze pisze to matka tego dziecka
Zaloguj się, aby oddać głos
0
brzydkie schowasz w gruzach pewnie
Zaloguj się, aby oddać głos
0
normalny - weź i się puknij w czółko, najlepiej młotkiem, powinni cię po IP odnaleźć i wsadzić zanim wywalisz na śmietnik ,,brzydkie" :/
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Heh, o czym mowa, ja mam akurat piękne dziecko.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
to się pochwal! Pokaż zdjęcia! Ocenimy czy ,,piękne" czy po prostu ,,twoje". Albo po prostu przestań trollować i czep się np prądu - fascynujące efekty, spróbuj!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: