Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
aport IMM: Najbardziej opiniotwórcze media 2010 Bezapelacyjnym zwycięzcą rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów roku 2010 jest Rzeczpospolita. Drugie miejsce zajmuje Gazeta Wyborcza, na trzecim Dziennik Gazeta Prawna. Najbardziej opiniotwórczą telewizją jest TVN24 a rozgłośnią radiową: RMF FM (odpowiednio czwarte i piąte miejsce w rankingu głównym). Wśród portali zwyciężył onet.pl, Puls Biznesu jest najczęściej cytowanym medium biznesowym a regionalnym liderem pozostaje Życie Warszawy - wynika z rocznego podsumowania Instytutu Monitorowania Mediów. Do reszty ciężko się dokopać. Ta zmianka jest na 17 stronie załącznika w postaci pdf. I tak naprawdę niewiele znaczy. Wyborcza zawsze pozostanie potęgą
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Kto czyta Gówno,ten GÓWNO wie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gratulacje dla redakcji, ale dla pełnego obrazu dodajmy, że nasze dzienniki regionalne od lat okupują ostatnie miejsca w rankingach sprzedaży. Co ciekawe Życie Warszawy, zwycięzca rankingu cytowań jest czerwoną latarnią jeśli chodzi o sprzedaż. Przysłowie mówi, że krowa, która dużo ryczy mało mleka daje. Dodajmy,że Dziennik zawdzięcza swój sukces dobrym wynikom od stycznia do sierpnia 2010. Ale od października do grudnia liderem cytowań był Kurier. Styczeń zapowiada się interesująco.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: