Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
o nie, proszę jaki mamy luksus, no własnie, pracuję w budżetówce i od 8 lat nie dostałam ani grosza podwyżki i po 36 latach pracy mam aż ok. 1400 zł netto i mam luksus jak cholera, od poborów do poborów, bez wyjazdu na wypoczynek, bo nie stać, moje życie to wegetacja, oby szlag trafił ten kraj.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Najbardziej wzruszyło mnie jak pies lizał mordę kopacz w pociągu,powinna odwiedzić wszystkie schroniska.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
hehehe żenada. Dno dna dnem pogania.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Szkoda, że się nie spierdoliło po drodze.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No jak to się cholera przed wyborami stara podlizać wyborcom , postanowiła oszczędniej się prowadzić i pojechała pociągiem a jeszcze nie tak dawno latała Embrearem choćby tylko do Lublina tak jak ostatnio na obchody rocznicy(którejś tam) LUW. A te ustawki z obywatelami to żywcem wyjęte z PRL. Ona jest gotowa na wszystko , jeśli od tego zależałby wynik wyborów to i furmanka objedzie Polske
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Eva Peron pełną gębą :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zeby byc dalej przy korycie piwinna z swoimi darmozjadami na bosaka.po kraju chodzic
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
szopka w czerwcu, biała kiełbasa. Jaki mamy dług? Wiecie? .. ja też nie za szybko rośnie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz