Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
o nie, proszę jaki mamy luksus, no własnie, pracuję w budżetówce i od 8 lat nie dostałam ani grosza podwyżki i po 36 latach pracy mam aż ok. 1400 zł netto i mam luksus jak cholera, od poborów do poborów, bez wyjazdu na wypoczynek, bo nie stać, moje życie to wegetacja, oby szlag trafił ten kraj.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Najbardziej wzruszyło mnie jak pies lizał mordę kopacz w pociągu,powinna odwiedzić wszystkie schroniska.
0
hehehe żenada. Dno dna dnem pogania.
0
Szkoda, że się nie spierdoliło po drodze.
0
No jak to się cholera przed wyborami stara podlizać wyborcom , postanowiła oszczędniej się prowadzić i pojechała pociągiem a jeszcze nie tak dawno latała Embrearem choćby tylko do Lublina tak jak ostatnio na obchody rocznicy(którejś tam) LUW. A te ustawki z obywatelami to żywcem wyjęte z PRL. Ona jest gotowa na wszystko , jeśli od tego zależałby wynik wyborów to i furmanka objedzie Polske
0
Eva Peron pełną gębą :)
0
Zeby byc dalej przy korycie piwinna z swoimi darmozjadami na bosaka.po kraju chodzic
0
szopka w czerwcu, biała kiełbasa. Jaki mamy dług? Wiecie? .. ja też nie za szybko rośnie.
0
Szkoda tylko że reszta ekipy przyjechała samochodami! W raz z Ewą Kopacz przyjechała cała ekipa limuzynami z Warszawy - numery rejestracyjne Warszawski - o tym nikt już nie napisze!?
0
Wsadzili ją do pociągu a sami pojechali limuzynami do Katowic :D CYRK!
0