Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Fotele antywybuchowe, czy ekopaliwo czyli jak firmy współracują z naukowcami

Utworzony przez Gość, 26 lipca 2014 o 10:04
cyt. ,,I tak na przykład we wspólnym projekcie Politechnika Lubelska i Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. w Lublinie chcą wykorzystywać panele fotowoltaiczne do zasilania w energię elektryczną autobusów. Po mieście już jeżdżą trzy autobusy MPK z panelami fotowoltaicznymi na dachach. Testują one nowe instalacje, które mają obniżyć zużycie paliwa i emisję spalin. Według szacunków badaczy autobus zaopatrzony w ogniwo słoneczne na dachu zużywałby 5 proc. paliwa mniej, co oznacza około 10 tys. zł oszczędności na jednym pojeździe rocznie.''   A jaki jest koszt zakupu i konserwacji tych chińskich ogniw to już się nie mówi... O usterkowości drobnej elektryki w tych pojazdach również....  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Oszczędności to wszystko jest kosztem kierowców, niedługo nie bedzie miał kto jeździć i juz!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
"Według szacunków badaczy autobus zaopatrzony w ogniwo słoneczne na dachu zużywałby 5 proc. paliwa mniej, co oznacza około 10 tys. zł oszczędności na jednym pojeździe rocznie."   Minus: koszt paneli, koszt instalacji, koszt wymiany co 5 lat, koszt utylizacji.   Ile wyjdzie szanowni spece od oszczędności?  
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: