Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
"Należy więc jednocześnie z całą siłą kopnąć w hamulec i sprzęgło – tłumaczy Radosław Jaskulski, instruktor Škoda Auto Szkoła. Taki zabieg spowoduje rozpoczęcie hamowania z maksymalną siłą oraz rozłączenie silnika, który mając wysokie obroty pchałby auto[...]" Co to za durna teoria? Instruktora? Potem się dziwić, jak ludzie jeżdżą, skoro tak wygląda 'nauka'.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jeszcze większą bzdurą jest to stwierdzenie Dzieje się tak, ponieważ ABS nie kontroluje wszystkich kół, a tylko te przednie. Co za głupek to pisał...?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Instruktorze ;nie pisz głupot ,ni masz pojęcia o awaryjnym hamowaniu ciebie powinien ktoś kopnąć w dupę obiema nogami to może byś coś mądrego napisał .
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: