Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Jeśli sklep nie uznaje reklamacji, poproś o pomoc w urzędzie

Utworzony przez milo, 27 stycznia 2011 o 11:40
Ja bym nie odpuścił Pani Lidio, nawet za 30 zł, sprzedawcy żerują na kliencie a to już nie te czasy co kiedyś.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ja tu czegoś nie rozumiem a jaki to problem koszulę rozpakować robiłem to dziesiątki razy i ponownie idealnie w ten sam sposób składałem wymaga to trochę pracy cierpliwości wprawy to fakt ale nie jest niemożliwe po za tym zawsze etykietka z rozmiarem musi być dostępna dla sprzedawcy i dla kupującego .I dodam od siebie że mając w swoim punkcie min. koszule zawsze dostawałem tzw. wzornik od producenta czyli taką którą klient mógł założyć jeśli wyrażał zgodę później weszły przepisy o jednorazówkach więc dałem sobie spokój ale z tego co wiem to jeszcze niektórzy po cichu stosują takie rozwiązanie dlatego wydaje mnie się że osoba która zaniedbała się w obowiązkach u mnie dostała by ostrzeżenie chyba że właściciel tego sklepu nie ma pojęcia o prowadzeniu takowego sklepu czy tej akurat branży stąd nienormalna dla klienta sytuacja ale to klient ma tu ewidentną rację !.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: