Na taką reklamę każdy głupi może wpaść. Żeby reklama naprawdę przyniosła zamierzony efekt w długim okresie trzeba się wysilić i pomyśleć, a nie iść na łatwiznę. Dla mnie przedstawia bardzo proste i płytkie myślenie tej firmy.
|
|
ale dzięki temu pomysłowi ma darmową reklamę chociażby w dzienniku. o to w tym wszystkim chodzi. Kamil rusz głową
|
|
Tak i dzięki temu wykreuje pozytywny wizerunek i będzie miał klientów na pęczki Reklama nie równa się klient! To, że ktoś się dowie o firmie nie znaczy, że po takiej reklamie się zdecyduje na usługi tejże firmy. Seksowna kobieta i trumna - chyba dla niewielu to dobre połączenie. Więcej wyobraźni.
|
|
Kamil, to dlaczego nie wpadłeś? Bo co? jesteś mądry?
|
|
super pomysł. Reklama jest nie dla ostatecznych klientów tylko dla zakładów pogrzebowych które tymi trumnami handlują
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|