my tutaj mamy szanse jedynie na ścieżki rowerowe. To by było na tyle jeśli chodzi o inwestycje.
|
|
Jaki Lublin będzie ratował Honkera? Przecież to jest firma prywatna, nie należy do miasta. Prywatna firma w czasie kryzysu kupiła Honkera i zakład, to chyba wiedziała jakie ma możliwości zbytu i niech się teraz nie skarży, że MON nie zamawia. Ile taki samochód kosztuje ( na giełdzie można kupić za kilka - kilkanaście tysięcy ) i komu jest on potrzebny? Odpowiedź dał rynek! Sprzedać cztery samochody w br. to chyba o czymś świadczy! Rząd i Lublin ma wspierać prywatną firmę, bo rzekomo zatrudnia ludzi? Jak mikroprzedsiębiorca wpada w kłopoty finansowe to jest jego problem jak z nich wyjdzie bo każdy tylko czeka na należne pieniądze i nikogo ( ZUS, US itp.) nie interesuje skąd weźmie. Jak ich nie ma to wyprzedaje majątekW Kraśniku ponad 300 albo i więcej osób do zwolnienia i to pomimo,że FŁT należy do Skarbu Państwa to mówi się o prywatyzacji. A tu problem:ratujmy Honkera! . Tylko, że Honker nie jest nasz ale prywatny! Więc jak się kupiło to są dwa wyjścia, funkcjonowanie lub zamykanie zakładu. Coś nie mamy szczęścia do tych nieszczęsnych nabywców dawnego FS.
|
|
SWprzedali by nawet za grosze VW lub Fiatowi wraz z odlewnia w komplecie. Ale nie sprzedac drogo niewiadomo komu bo liczy się zysk ? Głupie polskie myślenie, to jest jak złapanie przynęty a nie na ryby
.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|