niezłe jaja:D
no ja przedstawiłam stanowisko, czyli jaki jest problem, segregacja itd. potem napisalam jakie są tego przyczyny: ekonomiczne, kulturowe, terytorialne. następnie zabralam się za argumenty przeciwko zmniejszaniu różnic, później argumenty za. w podsumowaniu napisałam, że oświata powinna dbać o różnorodność zainteresowań i osobowości uczniów jednocześnie zmniejszając różnice szans i perspektyw. amen:)
|
|
Osobiście uważam że ta dzisiejsza matura nie była dla przeciętnego maturzysty < chodzi mi tutaj o maturę podstawową>
Wydawało mi się że moja wiedza z wos-u jest odpowiednia i ze powinnam zdać bez problemów na powyżej 60 %.
Gdy weszłam na sale nie wierzyłam ze to jest matura podstawowa!
Poziom był wysoki, stwierdzam że nie które zadania śmiało można by było zaliczyć do rozszerzenia.
Kilka zaledwie zadań zaiczyła bym do podstaw.
Dla większości osób wos był ważny, potrzebny na studia a OKE niestety ... Żeby się źle nie wyrazić wielu osobą pogrzebało szanse na dostanie się na studia < załamka>
Nigdy jeszcze nie widziałam gorszego testu!
|
|
hm,u mnie twłaśnie wszyscy mówili,że prosty-jeśli faktycznie miałaś odpowiednią wiedze xD a artykuł do gazety o tym jakimi wartościami powinien się kierować polityk? super!
oczywiście, wiadomo,że wszystkiego się nie zapamięta i byłe te cięższe zadania, ale nikt nam przecież niczego na tacy podać nie może.
jeden z łatwiejszych testów:]
|
|
ja wybralam drugi temat i pisalam co mi na mysl przyszlo, nie pisalam o jakichs przyczynach terytorialnych i kulturalnych... odwolalam sie jeszcze do tekstu A i B i tyle... troche stres zaważyl ;/ nie wiem co za te wypociny pozbawione ladu dostane xd ale i tak sie ciesze ze wosu podstawowego nie pisalam.
|
|
Ja uważam że ten wos był strasznie trudny próbne były łatwiejsze zresztą przerabiałam arkusz z tamtego roku i wydaje mi się że też był łatwiejszy.Wypracowanie było całkiem fajne ale pytania:(((Poraszka:(Pozdrawiam wszystkich tych co się przyłamali dzisiaj tak jak ja:(
|
|
ja najpierw zrobilam krotki wstep w ktorym napisalam ze jest to wazny problem, ze dotyczy niemal wszystkich szkol itd itp potem zrobilam akapit w ktorym odnioslam sie do tekstu A, na podstawie ktorego napisalam jakie powinny byc zadania szkoly, a jak jest teraz - segreagacja itd. nastepnie napisalam kolejny akapit w ktorym odniosla sie do tekstu b - pisalam o tym ze nie mozna lekceazyc zdolnosci innych sob ale jednoczesnie segregacja nie jest koniczna gdy to wlasnie ona powoduje roznice miedzy uczniammi. kolejny akapit zrobilam na temat mojego wlasnego zdania, ze zadanie oswiaty jest - ZMNIEJSZAC roznice miedzy uczniami, wplywa to na psychike uczniow itd i inne bzdury:) i krotkie podsumowanie i the end.
KTOŚ MA PODOBNIE? JAK MYSLICIE ZALICZĄ TAKA ODPOWIEDZ?
|
|
WOS był przerażający masakra, masakra,masakra:((((((((((
|
|
To nie był Gorbaczow bo bylo napisane ze sprawował on funkcje prezydenta w latach 1991-1999.A Gorbaczow byl prezydentem w latach 1985-1991.
|
|
WOS był przerażający masakra, masakra,masakra:((((((((((
|
|
mysle ze ciezko bedzie z tym kluczem do wypracowania... watpie ze w niego trafilam. myslicie ze tak duzo wage przywiazuja do klucza? NIENAWIDZE po prostu tych kluczy, na polskim to samo...
|
|
ja najpierw zrobilam krotki wstep w ktorym napisalam ze jest to wazny problem, ze dotyczy niemal wszystkich szkol itd itp potem zrobilam akapit w ktorym odnioslam sie do tekstu A, na podstawie ktorego napisalam jakie powinny byc zadania szkoly, a jak jest teraz - segreagacja itd. nastepnie napisalam kolejny akapit w ktorym odniosla sie do tekstu b - pisalam o tym ze nie mozna lekceazyc zdolnosci innych sob ale jednoczesnie segregacja nie jest koniczna gdy to wlasnie ona powoduje roznice miedzy uczniammi. kolejny akapit zrobilam na temat mojego wlasnego zdania, ze zadanie oswiaty jest - ZMNIEJSZAC roznice miedzy uczniami, wplywa to na psychike uczniow itd i inne bzdury:) i krotkie podsumowanie i the end.
KTOŚ MA PODOBNIE? JAK MYSLICIE ZALICZĄ TAKA ODPOWIEDZ?
|
|
a dlaczego nie? nie zalamujcie sie, moja wypowiedz tez jest nieskladna i praktycznie malo w niej konkretow, ale rozpisalam sie i mysle ze JAKIES punkty powinnam za to dostac ;D
|
|
Ja myślę, że i sefragacja i równość jest poprawna tylko trzeba to dobrze zargumentować |
|
A z tą polaryzacją czy jak jej tam to jak napisaliście?
|
|
tzn ze mam zle? |
|
Dwa słowa do szanownej Centralnej Komisji Egzaminacyjnej: czy was popier***iło!????????????!!!!!!!!!!!!!!! z tego co wiem to chyba termin- egzamin maturalny na poziomie u]podstawowym[/u] zakłada zakres materiału i trudność zadań przynajmniej kilkakrotnie niższy niż na poziomie ROZSZERZONYM -jak sama nazwa wskazuje. operujemy tu pojęciami dosyć prostymi, dlatego nie wiem jakim trzeba być kretynem żeby wymyślać takie pytania!!!!!!!!!!!! Okazuje się ze wybierając podstawowy WOS zrobiłam wielki błąd- mogłam pójść na łatwiznę i zdać "rozszerzony". proponuje zrobić szkolenie dla wszystkich geniuszów z CKE z logiki i znajomości najprostszych pojęć języka polskiego!!!!!!!!!ŻENADA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
a ja wybralam drugi temat i napisal caly czas za i przeciw i ze nie mozna odpwoiedziec na pytanie jednozanczanie i ze zadaniem oswiaty jest stworzyc wszystkim dobre warunki rozowoju.... ale caly czas bazowalam na tych tekstach A i B ..porazka:/ nie wiem co to bedzie...... BYŁ TRUDNY mówie tu o rozszerzeniu ...
|
|
ze sie zwieksza.... |
|
Tzn, że masz dobrze |
|
ze sie zwieksza.... |
Strona 4 z 7
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|