Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Mechanik lotniczy - zawód z przyszłością

Utworzony przez Kazik, 3 stycznia 2015 r. o 01:47 Powrót do artykułu
Owszem zawód mechanika lotniczego jest zawodem z przyszłością. Sam jestem licencjonowanym mechanikiem lotniczym pracującym w lotnictwie od 32 lat. Jak można takie bzdury pisać na temat wysokości zarobków, proszę nie oszukiwać młodych ludzi na temat wysokości zarobków mechanika lotniczego (10 - 25 tys. brutto). To jest najzwyklejsze oszukaństwo młodych ludzi, jak można tak oszukiwać. W/w zarobki można jedynie osiągnąć pracując poza granicami naszego kraju w dużych korporacyjnych firmach, u nas w kraju można liczyć na około 6 tys. brutto. Nie wiem czemu ma służyć oszukiwanie młodych ludzi
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Owszem zawód mechanika lotniczego jest zawodem z przyszłością. Sam jestem licencjonowanym mechanikiem lotniczym pracującym w lotnictwie od 32 lat. Jak można takie bzdury pisać na temat wysokości zarobków, proszę nie oszukiwać młodych ludzi na temat wysokości zarobków mechanika lotniczego (10 - 25 tys. brutto). To jest najzwyklejsze oszukaństwo młodych ludzi, jak można tak oszukiwać. W/w zarobki można jedynie osiągnąć pracując poza granicami naszego kraju w dużych korporacyjnych firmach, u nas w kraju można liczyć na około 6 tys. brutto. Nie wiem czemu ma służyć oszukiwanie młodych ludzi  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz