Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Hahaha , i jeszcze raz HAHAHA!! To jest właśnie Polska edukacja , 30 letni sprzęt wycofywany na złom przeznacza się do nauki w szkole gdzie powinien trafiać sprzęt który będzie dopiero w użytku za kilka lat. Co mają się te dzieci nauczyć o PKP ?? Taśmy perforowane do komputera typu Odra zakładać???! Przekazali sprzęt przekaźnikowy !!?? szkoda że nie lokomotywę parową... Ludzie kto za ten bur..el odpowiada, komu to ma służyć , kształceniu kustoszy muzealnych???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Hahaha , i jeszcze raz HAHAHA!! To jest właśnie Polska edukacja , 30 letni sprzęt wycofywany na złom przeznacza się do nauki w szkole gdzie powinien trafiać sprzęt który będzie dopiero w użytku za kilka lat. Co mają się te dzieci nauczyć o PKP ?? Taśmy perforowane do komputera typu Odra zakładać???! Przekazali sprzęt przekaźnikowy !!?? szkoda że nie lokomotywę parową... Ludzie kto za ten bur..el odpowiada, komu to ma służyć , kształceniu kustoszy muzealnych???
  Człowieku, w tym kraju są stacje że ten sprzęt przekazany przy tym co jest na co dzień użytkowany to funkiel-nówka. A niestety, dziś wielu SRKowców nie rozumie podstawowych zasad funkcjonowania i zasad działania kolei. Więc niestety trzeba się uczyć od podstaw, zasad działania. A nie tak jak w pewnym browarze, zatrudnię piwowara, programistę. Niestety urządzenia mechaniczne SRK w tym kraju to codzienność, mało jest w pełni zautomatyzowanych LCSów, ale całe szczęście to się pomału (oj bardzo pomału) zmienia.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zaskakujące jest, że te urządzenia jak dźwignie zwrotnicowe oraz stojak przekaźnikowy stanowią bazę ćwiczeń nawet dzisiaj, bowiem urządzenia te stosowane są od lat 60/70 XX w i w zasadzie mając na uwadze możliwości dzisiejszej techniki są po prostu starodawne.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ale całe szczęście to się pomału (oj bardzo pomału) zmienia.
  Na szczęście, że pomału, czy na szczęście, że się zmienia (w sensie, że na nowsze)?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Hahaha , i jeszcze raz HAHAHA!! To jest właśnie Polska edukacja , 30 letni sprzęt wycofywany na złom przeznacza się do nauki w szkole gdzie powinien trafiać sprzęt który będzie dopiero w użytku za kilka lat. Co mają się te dzieci nauczyć o PKP ?? Taśmy perforowane do komputera typu Odra zakładać???! Przekazali sprzęt przekaźnikowy !!?? szkoda że nie lokomotywę parową... Ludzie kto za ten bur..el odpowiada, komu to ma służyć , kształceniu kustoszy muzealnych???
  Można się pośmiać, ale w dzisiejszym świecie wielu potrafi obsługiwać komputery, ale nie ma pojęcia jak działa zwykła mechanika, która tak naprawdę jest głównym "sterownikiem wykonawczym" na kolei. Co z tego, że komputery czy światłowody, skoro one sterują zwykłymi mechanicznymi nastawanikami. Coś w końcu musi pchnąć te iglice w rozjeździe. Komputer ich nie pcha. Ktoś kto kuma mechanikę z lat 60/70 XXw na pewno będzie lepszym dyspozytorem (nawet jeśli już działa na komputerze), niż ten który uczył się tylko o komputerach, a z tą starodawną techniką mechaniczną nie miał nigdy do czynienia w praktyce.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...