Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Nc+ przeprasza klientów. Będą zmiany w ofercie

Utworzony przez Antyżuk, 12 kwietnia 2013 o 13:56
A niech sobie przepraszają i zmieniają co chcą. Ja wypowiedzenia nie wycofam.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
a ja dziś rozmawiałam z konsultantem bo do mnie zadzwonili, i co nadal takie same pakiety nic samemu nie można konfigurować więc podtrzymałam wypowiedzenie umowy
Zaloguj się, aby oddać głos
0
1. To są krzywe ruchy pijarowe NC+. 2. Przestraszyli się UOKiK-u i kar, więc teraz robią takie szopki-zapchajdziury. 2. Po dokładnym podliczeniu wszystkich opcji wcale nie wychodzi taniej. 3. Wszystko to ma tylko 1 cel ... zatrzymać dziesiątki tysięcy wypowiedzeń. 4. Myśleli, że głupi Polaczek zawsze zapłaci krocie za kanały sportowe ... przeliczyli się. 5. Dla mnie są już kompletnie niewiarygodni. Niech żrą gruz.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ja ich tez mam gdzieś i tez dzwonili i oferowali mi nowe zmiany pakietowe a do klienta z BOK ze wyslalem wypowiedzenie a on zdziwiony.To ja im ponownie wysłalem rezygnacje w dwóch egzemplarzach niech sie barany nauczą czytać i zrozumia ze ludzie mają ich w d>>ie.Jak możecie to rezygnujcie z tego badziewia nc+ to są perfidni oszuści.Tylko mi wyłączą kanały to od razu oddaje im dekoder i przechodze do cyfrowego polsatu.A polsat przez migracje zyska klientów a nc straci i bardzo dobrze.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: