Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Pacjent bez skóry walczy o życie po zażyciu leków przeciwbólowych

Utworzony przez Srilla, 1 czerwca 2010 o 09:35
Mogli podać jaka kombinacja przeciwólowych i przeciwgorączkowych to spowodowała.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Chyba najwyższa pora podać jakie kombinacje leków spowodowały zaistniałe przypadki wystąpienia ww zespołu. Może to jest osobnicze ale jednak w jakiś sposób powtarzalne? Ktoś boi się reakcji lobby producentów leków ?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
właśnie ciekawe dlaczego do tej porynie podano jakie leki były brane i jak dużo czasu upłynie zanim siędowiemy. pewnie wszyscy boją się procesu firm farmaceutycznych .. jedyna szansa to zapytać tego pana ci się leczy drogą pantoflową..
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Czytalem przypadek jakiejs dziewczyny zza granicy. Podobno zazyla paracetamol, tylko w wiekszej ilosci. Na 100% nie ma pewnosci, ale najlepsze wyjscie to unikac tej chemii a u mnie w pracy lykaja wszystko jak leci...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
grzes napisał:
właśnie ciekawe dlaczego do tej porynie podano jakie leki były brane i jak dużo czasu upłynie zanim siędowiemy. pewnie wszyscy boją się procesu firm farmaceutycznych .. jedyna szansa to zapytać tego pana ci się leczy drogą pantoflową..
Nikt nigdy w polsce nie podaje niczego co zwiazane jest z ryzykiem zaprzestania konsumpcji, nie zauwazyliscie tego jeszcze? Wszelkie kontrole sa z reguly tajne i nikt nigdy nie widzial wynikow, my mamy prawo byc dojnymi krowami bez zbednych pytan, placic i tylko placic
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nadal stada hipochondryków będzię żreć garściami parafarmaceutyki, w torebce nosząc pół hurtowni bo jak dopadnie nagły ból lub inna migrena z globusem Koncerny na Was zarabiają 2x pierwszy gdy sami się "leczycie" a drugi gdy jakimś cudem dostaniecie się do lekarze który musi ten burdel naprawić.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Srilla napisał:
Mogli podać jaka kombinacja przeciwólowych i przeciwgorączkowych to spowodowała.
niesteroidowe leki przeciwgorączkowe/przeciwzapalne, najczęściej kwas acetylosalicylowy i ibuprofen...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gość napisał:
niesteroidowe leki przeciwgorączkowe/przeciwzapalne, najczęściej kwas acetylosalicylowy i ibuprofen...
Czyli np. Ibuprom+ rutinoscorbin??
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wcinajcie dalej ibupromy, ibumy i inne szajsy z nowego, ekonomicznego opakowania w którym jest aż 100 tabletek, bo przecież głowa może rozboleć mamę tatę teściową i chomika, a na dobranoc apap ekstra, 2 tabletki do paszczy i czopek w d....pę.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
tuja napisał:
Czyli np. Ibuprom+ rutinoscorbin??
kwas acetylosalicylowy to inaczej aspiryna
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Racja Czyli morał z tego taki żeby nie łączyć aspiryny z lekami typu Ibuprom, Ibuprom zatoki, Nurofen, Modafen czy Acatar Zatoki? Czy to tylko w nadmiarze wywołuje taką reakcje?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
dlaczego nie podacie nazwy leków i narażacie ludzi na jakieś nieoczekiwane reakcje - to nadaje się do prokuratora
Zaloguj się, aby oddać głos
0
yhhhh , ludziska kochane , te wszystkie super leki przeciwbólowe , to to samo , sprawdźcie sobie składy na stronach , wszystko to paracetamol itp itd . To ,że wystąpiła taka reakcja a nie inna jest już osobnicze . Każdy medykament ma jakiś odsetek powikłań , no i nic z tym nie zrobią póki co ani farmaceuci , ani doktory , ani prokurator . Nie napędzajcie się wzajemnie :] Spokojnie ;]
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: