Jeśli macie problemy z zasięgiem lub internetem w PLUSIE piszcie reklamacje przez internet bok@plus.pl [b]lubpisemnie Polkomtel Sp. z o.o- Reklamacje, ul.Postępu3, 02-676 Warszawa. Anulowali mi[/b] kwotę miesięcznego abonamentu za brak internetu w telefonie. Wystarczyło 100 maili i 3 reklamacje pisemne. Ale warto- nie dajmy się !!!!
|
|
Jeżeli masz problem z zasięgiem lub internetem w telefonie sieci PLUS pisz (nie czekając na odpowiedź) reklamacje przez internet [background=rgba(0, 0, 0, 0.0588235)]bok@plus.pl lub listownie Polkomtel Sp. z o.o-Reklamacje, ul. Postepu 3, 02-676 Warszawa.[/background]
[background=rgba(0, 0, 0, 0.0588235)]Dostałem rabat w wysokości miesięcznego abonamentu za brak internetu w telefonie.[/background]
[background=rgba(0, 0, 0, 0.0588235)]Warto walczyć o swoje !!!!!!!!!!!!![/background]
|
|
Szkoda pisać, skarżyć się bo i tak nikogo oprócz pasażerów to nie interesuje. Dodam tylko, że oprócz bałaganu i opóźnień mamy dodatkowe ,, atrakcje" w postaci zamkniętych na kłódkę poczekalni. Zima, mróz., niema pociągu a trzeba stać pod chmurką albo jeszcze ratunkiem jest pobliski sklep; ale w nocy poczekalnia w Kraśniku jest rozświetlona (chyba dla pająków) bo przystanek MPK już przeniesiony jest bo MPK Kraśnik nie mogli porozumieć się z właścicielem placu dworcowego( Bozia wie kto to taki, która spółka?)
|
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|