Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Pasażerka o podróży z Lublina do Szastarki. "Nic dziwnego, że kolej upada"

Utworzony przez wąskotorowy, 9 grudnia 2012 r. o 14:46
Jeśli macie problemy z zasięgiem lub internetem w PLUSIE piszcie reklamacje przez internet bok@plus.pl [b]lubpisemnie Polkomtel Sp. z o.o- Reklamacje, ul.Postępu3, 02-676 Warszawa. Anulowali mi[/b] kwotę miesięcznego abonamentu za brak internetu w telefonie. Wystarczyło 100 maili i 3 reklamacje pisemne. Ale warto- nie dajmy się !!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeżeli masz problem z zasięgiem lub internetem w telefonie sieci PLUS pisz (nie czekając na odpowiedź) reklamacje przez internet [background=rgba(0, 0, 0, 0.0588235)]bok@plus.pl lub listownie Polkomtel Sp. z o.o-Reklamacje, ul. Postepu 3, 02-676 Warszawa.[/background] [background=rgba(0, 0, 0, 0.0588235)]Dostałem rabat w wysokości miesięcznego abonamentu za brak internetu w telefonie.[/background] [background=rgba(0, 0, 0, 0.0588235)]Warto walczyć o swoje !!!!!!!!!!!!![/background]
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Szkoda pisać, skarżyć się bo i tak nikogo oprócz pasażerów to nie interesuje. Dodam tylko, że oprócz bałaganu i opóźnień mamy dodatkowe ,, atrakcje" w postaci zamkniętych na kłódkę poczekalni. Zima, mróz., niema pociągu a trzeba stać pod chmurką albo jeszcze ratunkiem jest pobliski sklep; ale w nocy poczekalnia w Kraśniku jest rozświetlona (chyba dla pająków) bo przystanek MPK już przeniesiony jest bo MPK Kraśnik nie mogli porozumieć się z właścicielem placu dworcowego( Bozia wie kto to taki, która spółka?)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 2 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...