Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

PKP: Zawieszone kursy pociągów InterRegio

Utworzony przez Gość, 4 maja 2010 o 20:35
######infokolej.pl/index.php?sid=5d5b1ba4...25ff70d11ce89fe
Zaloguj się, aby oddać głos
0
MOIM ZDANIEM NASI LOKALNI DECYDENCI =SZKODNIKI I SZKODNIKI Z ZIEMI LUBELSKIEJ W PARLAMENCIE,DAWNO POWINNI ZAORAĆ TORY Z LUBLINA!!!PATRZYŁEM KILKA DNI TEMU NA POŁĄCZENIA, JAKBY NIE BYŁO PONAD 300 000 MIASTA, ZE STOLICĄ PAŃSTWA, !!I CO WIDZĘ POCIĄGÓW JAK NA LEKARSTWO A Z WARSZAWY TO JUŻ W OGÓLE KPINA!!NAPRAWDĘ LUBLIN STOCZYŁ SIĘ TOTALNIE..ZERO DRÓG I DOBRYCH POŁĄCZEŃ ZE STOLICĄ POLSKI CZY INNYMI OŚRODKAMI, KOLEJ DNO, LOTNISKA ZERO!!TYLKO MARKETY, KOŚCIOŁY I BEZROBOCIE!!TYLE POTRAFILI DLA SWEGO MIASTA I REGIONU ZROBIĆ JEGO TFUU PRZEDSTAWICIELE PRZEZ 20 LAT III RP!!!I JESZCZE PODKAŃSKI NA PREZYDENTA....LUDZIEE,KOMPROMITACJA!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Widzę rozwiązanie problemu, rozpędzić całe to kolejowe towarzystwo likwidując wszystkie spółki. Od nowa powołać do życia PKP lub nie więcej niż 3-4 firmy kolejowe. Od nowa zatrudniając patrzeć na kwalifikacje a nie przynależność partyjną lub związkową. Dzięki temu pobyto by się przerostów zatrudnienia, nadmiaru rad nadzorczych i kierowników oraz kilkunastu związków zawodowych. Nadmiar uprawnień słusznych a jeszcze częściej niesłusznych dla związków doprowadzi w końcu do sytuacji podobnej do tej w Grecji.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Rozpieprzyć tą kolej na cztery wiatry. Ten twór jest dotowany przez władze regionu i po każdej takiej zapomodze kolejarze "dziękują" odwoływaniem pociągów.A zrobić redukcję etatów,pozwalniać całą stajnię nikomu niepotrzebnych i niekompetentnych dyrektorów których naplęgło się jak bezpańskich psów. No bo jeśli dyrektor byłby osobą kompetentną,to na pewno by do takiej sytuacji nie dochodziło.Ale jak to "byłu działacz związkowy" (zwany kiedyś nierobem) zabiera się za rządzenie koleją,to lepiej wstawić busy na tory (propagowaną przez niejakiego arona z Partaczewa) i tanim kosztem przewozić ludzi. Rozgonić tą całą kolej!!!!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jak za komuny było PKP, wszystko chodziło jak w zegarku - OD POCIąGÓW REGULOWAĆ MOŻNA BYŁO ZEGARKI! Bo chodziły co do minuty. Teraz to jakiś istny burdel - właścicielem torów jest kto inny, właścicielem pociągów jeszcze kto inny, a właścicielem peronów pewnie też kto inny. Wystarczy, że jeden z tychże nie płaci drugiemu za korzystanie z infrastruktury tego drugiego właściciela i już jest spór gotowy. Trzeba to zmienić - powrócić do starego dobrego PKP.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Poczytajcie sobie forum infokolej pl
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A może by tak wszystkich ministrów i parlamentarzystów, którzy dokładali swoje trzy grosze do PKP wysłać pociągiem specjalnym na księżyc i więcej na nich nie głosować, gdyż może im chodzi po głowie zagraniczna firma kolejowa
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jak się nie płaci, to dlaczego mają jeździć. Ten podział odbył się dlatego, że ciemne samorządy nie potrafiły organizować przewozów, a teraz są JEDYNYM właścicielem Przewozów Regionalnych. Miało to uregulować rynek, ale PR na najbardziej dochodowych trasach uruchomiły przewozy poniżej kosztów i w dodatku tylko pojedyncze połączenia, a nie obsługa przez całą dobę i zrobił się bajzel. Należałoby wprowadzić coś na kształt warszawskiego czy lubelskiego ZTM z jednym systemem biletowym (obecnie na polskich torach jest ich siedem), oraz ogłaszać przetargi, ale nie na rok, czy dwa, ale na dziesięć, piętnaście, aby przewoźnikom opłacało się kupować nowy tabor. Podsumowując. - PKP PLK (ze scaloną energetyką i firmami umożliwiającymi bieżące utrzymanie) - Cargo - przewozy towarowe - Przewozy Pasażerskie - Dworzec Polski
Zaloguj się, aby oddać głos
0
pociagi pasazerskie w woj. lubelskim nie majom sensu ekonomicznego
Zaloguj się, aby oddać głos
0
drogi aronie a przepełnione pociągi do granic wytrzymałości też nie mają sensu ekonomicznego? wg. ciebie jeżeli pasażerowie nie jeżdżą na dachach wagonów to pociąg jest nierentowny? Lekarstwem dla lubelskiej kolei jest zesłanie wszystkich dyrektorów do funkcji kierpociów, maszynistów, konduktorów, a na funkcje dyrektorów dać kogoś kompetentnego, najlepiej ze stażem jako kierpoć bo z tej pozycji najlepiej obserwować potoki pasażerskie
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: