Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Plebiscyt Diler Roku 2010

Utworzony przez ketrab, 25 marca 2010 r. o 18:04 Powrót do artykułu
Nie polecam serwisu SKODY - Żagla. Jest bez sensu. Niekompetentni, niepotrafiący zdiagnozować najprostszych usterek, ponadto panowie z punktu obsługi serwisu nie umieją się wysłowić. Przykład pana Andrzeja, który chyba lepiej mówi po mongolsku niż po polsku.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Generalnie powiedzmy sobie szczerze, że u naszych rodzimych (lubelskich i nie tylko) dealer`rów standardy obsługi są nadal bardzo dalekie od europejskich. Serwisy na ogół ukierunkowane są na maksymalne "wydojenie" klienta z kasy a ich cenniki usług są jakby wzięte w kosmosu. Jeszcze długo nie będzie dobrze moi drodzy. Bardzo długo...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...