Niestety pułkownik Wiesław Grzegorzewski nie ma do końca racji gdyż w Polsce potrzebne są Nadzwyczajne Wybory.
Po tej tragedii Polska jest pod "rządami" ugrupowania antypolskiego "PO". Jeżeli Pan Pułkownik posiada jakiś wpływ
patriotyczny dla ratowania honoru i godności Naszej Ojczyzny, to niech Pan zwróci się do Instytutu Pamięci Narodowej
o natychmiastowe uformowanie Polskiej Komisji Ustalenia Przyczyn Katastrofy (!). Premier Tusk nie sympatyzuje z
interesem Polski i Polaków, dlatego do tej pory tylko się mówi o Polskiej Komisji (?). Prawo międzynarodowe w tym
wypadku wyrażnie przychyla się aby Premier powołał Komisje Międzynarodową lub zwrócił się do ONZ o powołanie
takiej Komisji. Obecnie Rosjanie nie są zainteresowani ustaleniem PRAWDY tej Katastrofy. To Komisja Międzynaro
dowa lub Komisja Polska powinna analizować miejsce Katastrofy i szczątki samolotu a otwarcie tzw."czarnych skrzynek"
może się odbyć TYLKO I WYLACZNIE przy udziale jednej z wymienionych Komisji lub obu Komisji .
Dlaczego tylko Ruska Komisja ma dostęp do samolotu i "czarnych skrzynek" ?. To był polski samolot prezydencki,
zginęło DWOCH PREZYDENTOW POLSKI, CALY SZTAB WOJSKA POLSKIEGO I PATRIOTYCZNI POLSCY POLITYCY więc
my mamy rolę ..."obserwatora"?. Mamy czekać na Raport Komisji Rosyjskiej ?. Jak Pan widzi Pułkowniku bezpiecze
ństwo Państwa jest zagrożone. Jako Polacy żądamy NADZWYCZAJNYCH WYBOROW DO POLSKIEGO SEJMU, bo obecny
Sejm NIE REPREZENTUJE INTERESU POLSKI ANI POLAKOW !. Polską "rządzą" Obcy Polsce ludzie !. Obecnie "władza"
jest w antypolskim ugrupowaniu "PO"; Prezydent Komoroski (PO), Premier Tusk (PO), Marszałek Sejmu (PO), Minister
Spraw Zagranicznych (PO) itd. Wojsko teraz też będzie pod dowództwem (PO). A z Katastrofy nadchodzą wiadomości
iż obecne informacje o przyczynach Katastrofy są FALSZYWE i wykluczają... terroryzm (?). Wszystkie obecne rosyjskie
"ustalenia" podważa ich wiarygodność Ryszard Drozdowicz z Labolatorium Aerodynamicznego Politechniki Szczecińskiej
twierdzi ; " (...) Okoliczności wskazują jednak na poważną awarię lub celowe * zablokowanie układu sterowania *. Taką
blokadę można zamontować, tak aby uruchomiła się przy wypuszczaniu podwozia lub klap bezpośrednio na prostej przed
lądowaniem. Przy blokadzie klap lub lotek na prostej Katastrofa była NIEUNIKNIONA gdyż pilot nawet zwiększając nagle
ciąg, nie był w stanie wyprowadzić mocno przechylonej ciężkiej maszyny, mając wysokość rzędu 50 - 100 metrów i
prędkość rzędu 260 km / h " (...). Zgodnie z powyższą profesjonalną i patriotyczną wskazówką oczekujemy , że Pan
Pułkownik przyśpieszy decyzje o powołanie KOMISJI INSTYTUTU PAMIECI NARODOWEJ (IPN). Dziękujemy.
CZESC PAMIECI WSZYSTKIM OFIAROM KATASTROFY !.
|
|
ciekawe dlaczego pan Grzegorz, bo tak się naprawdę nazywa nie chce miec nić wspólnego z panem prezydentam i na potrzeby telewizji nie podał swojego prawdziwego nazwiska??
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|