Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Rozbierane zdjęcia pogodynki Doroty Gardias w CKM-ie

Utworzony przez owca, 19 kwietnia 2010 o 17:15 Powrót do artykułu
litości - i to wszystko dla paru srebrników - ech
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Rozbierane ??? Przecież jest ubrana !!! Jeśli w XXI wieku kogoś gorszą zdjęcia - nawet w negliżu ,to albo jest zacofany,albo zboczony . Możliwe,że jedno i drugie . Pani Dorocie życzymy powodzenia . Niewielu ludzi z Lubelszczyzny zaistniało w ogólnopolskich mediach . No cóż prowincja ...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
woda sodowa jej do głowy już uderzyła... współczuję jej mężowi
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Każdy chłop czasem widział golą babę, więc o zgorszeniu nie ma mowy, za to mozna mówić o prostactwie, które nie odróżnia intymności od oglądalności.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
sprzedaje sie tefałenowi wiec ja ja olewam
Ostatnio edytowany 19 kwietnia 2010 o 20:58
Zaloguj się, aby oddać głos
0
krzesimir napisał:
Rozbierane ??? Przecież jest ubrana !!! Jeśli w XXI wieku kogoś gorszą zdjęcia - nawet w negliżu ,to albo jest zacofany,albo zboczony . Możliwe,że jedno i drugie . Pani Dorocie życzymy powodzenia . Niewielu ludzi z Lubelszczyzny zaistniało w ogólnopolskich mediach . No cóż prowincja ...
Zeby zaistnieć,niekoniecznie trzeba się rozbierać.Biedny mąż.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
błyszczy się tym, co się ma ! Do intelektu widocznie pretensji nie ma.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
nie no czy kazda kobieta zrobi to dla kasy???która to juz nie byla na rozkładowce....eh...gdzie te kobiety
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Lepiej by było gdyby się ubrała i zaczęła pokazywać intelekt, wtedy jej uroda by błyszczała, ale jeśli świeci gołym.....a w główce tak sobie to mnie akurat nie imponuje
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ZAMIAST W ŻAŁOBIE PO PREZYDENCIE ŁZY KROKODYLE WYLEWAĆ TO SIĘ ZA KASĘ ROZBIERA! WYRAZY WSPÓŁCZUCIA DLA MĘŻA I DLA DZIECI, ŻE TAKĄ ŻONĘ I MATKĘ MAJĄ I MIEĆ BĘDĄ!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To mąż już u niej nie ma szans ? Mam wrażenie, że woda sodowa uderzyła do głowy. Trafiła do warszafki i się nią zachłysnęła ...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Szkoda , że tyłka nie wywaliła.....
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Tomasz napisał:
ZAMIAST W ŻAŁOBIE PO PREZYDENCIE ŁZY KROKODYLE WYLEWAĆ TO SIĘ ZA KASĘ ROZBIERA! WYRAZY WSPÓŁCZUCIA DLA MĘŻA I DLA DZIECI, ŻE TAKĄ ŻONĘ I MATKĘ MAJĄ I MIEĆ BĘDĄ!!!
Tomasz - wylewaj, kto ci broni. Nie mów tylko innym co mają robić....
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Pawel napisał:
Tomasz - wylewaj, kto ci broni. Nie mów tylko innym co mają robić....
Dokladnie. Poza tym trzeba byc troche szurnietym, zeby sobie nie zdawac sprawy jak wyglada proces wydawania gazety. Sesja moga byc zrobiona nawet kilka tygodni temu. Pretensje do garbatego, ze ma proste dzieci - do gazety idz zale wylewac.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Niesmaczne. Nie jestem purytański, ale już mam dość tej golizny na każdym kroku. Gdzie nie spojrzysz to goła d... Wszystko na sprzedaż. Niedobrze się robi.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
krzesimir napisał:
Rozbierane ??? Przecież jest ubrana !!! Jeśli w XXI wieku kogoś gorszą zdjęcia - nawet w negliżu ,to albo jest zacofany,albo zboczony . Możliwe,że jedno i drugie . Pani Dorocie życzymy powodzenia . Niewielu ludzi z Lubelszczyzny zaistniało w ogólnopolskich mediach . No cóż prowincja ...
UBRANA ? To niech na ulice tak wyjdzie,bedzie miala jeszcze wieksze branie
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: