nam dali tylko ok 0,5 mld na wkład własny, wiec o co takie halo, i to tylko na fragment S-17, podczas, gdy do tej pory praktycznie przez ostatnie lata poza paroma kilkukilometrowymi odcinkami nic sie nie działo, a inni juz mają gotowe autostrady i drogi ekspresowe, i nie wiadomo kiedy cała s-17, 12 czy 19 będą skonczone, no i po co robić linię do 177 tys rzeszowa za takie pieniądze a do 400 tys aglomeracji lubelskiej ani słychu ani widu, chyba nie ta kolejność ?
|
|
przekładanie kasy z jednej kieszeni do drugiej nie sprawi że będzie jej więcej a może sprawić że jakaś moneta wypadnie nam niepostrzeżenie i będziemy mieli jeszcze mniej. oby tak się nie stało. mówię o tym że w tym kraju im więcej rąk dotyka kasę, tym mniej na prawdziwy cel zostaje. ale mimo wszystko uważam że drogi są nam BARDZO potrzebne. bez nich zawsze będziemy gospodarczym zaściankiem europy. a kolej? no cóż, skoro teraz taniej w dwie osoby pojechać np. nad morze własnym autem niż koleją, wygody nie przyrównując, to o czym mówimy?
|
|
Co rząd robi? Zaoszczędził i znalazł już skoro mówi, że daje? Pewnie DW jeszcze w serwisie PAP nie czytał, że "zaoszczędzone" na drogach 16 mld wzięło i gdzieś zginęło. Jeżeli nie można znależć 16 mld, to myślicie, że 1/4 znajdą? Może niech organ rządu w postaci GDDiA najpierw zapłaci za odszkodowania, a później baja o miliardach na realizację inwestycji.
|
|
Rząd zabiera pieniądze kolei
I słusznie.Kolej te pieniądze by zmarnowała>Zawsze,gdy kolej otrzyma gratyfikacje rządowe,to wkrótce są strajki,odwoływania pociągów,likwidacja niektórych lini,likwidacja rozkladów jazdy.A tak przynajmniej będziemy mieli drogę,a koleją już i tak coraz mniej ludzi jeździ.
|
|
zgadzam się z Tobą wąskotorowy, wolę mieć porządną drogę niż łatać błędy na kolei z której i tak nie korzystam i myślę że większość lubelskiego nie korzysta a droga wiadomo, każdy jeździ czy swoim, czy busem czy PKSem, będzie szybciej, milej bo bez dziur, a tak co rok przez droga piaski lublin kosztuje mnie 1000 zł zainwestowane w zawieszenie...
|
|
Od kiedy to samochodem jest taniej?? Koszt zakupu samochodu, jego serwisowania, ubezpieczenia, paliwa.... i to ma byc taniej?? Ostatnio edytowany 12 lutego 2011 r. o 15:19
|
|
Po to robic linie do Rzeszowa, bo Rzeszów sie rozwija i w kilka lat wyprzedzi Lublin we wszystkich aspektach. Gdyby "aglomeracja Lubelska" dostała te pieniądze zostały by one zmarnowane. Ogarnij pierwsze jak wygląda to miasto, acałe w syfie, błocie, jak na Ukrainie, ZERO inwestycji zagranicznych, brak jakiegoś większego przemysłu, jedynym plusem są dobre uczelnie. Aglomeracja Lubelska - 400 tys Rzeszowski Obszar Metropolitalny - 610 tys Dlatego uważam że warto |
|
PKS a szczególnie BUSem, może i szybciej ale na pewno łatwiej przenieść się na tamten świat.
|
|
jak rzeszów sobie wchłonął wsie okoliczne to trochę zwiększył liczbę mieszkańców. Sam lublin ze świdnikiem to ponad 400 tys...skąd ci człowieczku wyszło 600 tys. My sobie dodamy lubartów, chełm, krasnik i kilka innych miasteczek i tez będzie 600 tys i więcej. Tak każdy fantasta może sobie liczyć
|
|
Rzeszów jest bardziej zurbanizowany niż Lublin. W jego granicah administracyjnych nie ma lasów(stary gaj, dąbrowa) jak tutaj. Dlaczego pieniądze na inwestycje otrzymuje Rzeszów a nie Lublin? Zapytajcie obecną koalicję PO-PSL, Donalda Tuska, Żuka, Grabczuka, Hetmana, Wasilewskiego, Grabarczyka, Muchę... Rzeszów również ma wieksze znaczenie komunikacyjne - międzynarodowe lotnisko, budowana obecnie część S19, budowana równiez obecnie autostrada A4 no i dobre, szybkie połączenia kolejowe do Krakowa i na wschód do granicy z Ukrainą - przy takich inwestycjach Lublin ze swoim lotniskiem( nie dość, ze dopiero w budowie to jeszcze REGIONALNYM - nie międzynarodowym)pozostaje na uboczu i ma ograniczone perspektywy rozwoju. Czy tak trudno rozliczyć tych, którzy za ten stan rzeczy odpowowiadają? Ale skoro po tragicznych rządach Wasyla wybiera się gościa z jego ekipy - Żuka, który zamiast brać się za poprawę stanu infrastruktury komunikacyjnej w mieście chce budowac stadion - a ostatnio ogłosił również - centrum JPII to o czym my mówimy Ostatnio edytowany 12 lutego 2011 r. o 23:29
|
|
RZESZÓW: Według najnowszych danych GUS z 30 czerwca 2010 miasto miało 177 862 mieszkańców
LUBLIN: największe polskie miasto po wschodniej stronie Wisły, drógie w Małopolsce, (349 440 mieszkańców), gdy dodamy studentów = ok: 450 000 lubzi przebywających w Lublinie i tam pracujących!! a Rzeszów ?? 177 000 ... porażka
|
|
w Lublinie będzie gówno ..
Mój odnośnik
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|