Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Rząd zabiera pieniądze kolei i daje na S17

Utworzony przez ja, 11 lutego 2011 r. o 22:12
nam dali tylko ok 0,5 mld na wkład własny, wiec o co takie halo, i to tylko na fragment S-17, podczas, gdy do tej pory praktycznie przez ostatnie lata poza paroma kilkukilometrowymi odcinkami nic sie nie działo, a inni juz mają gotowe autostrady i drogi ekspresowe, i nie wiadomo kiedy cała s-17, 12 czy 19 będą skonczone, no i po co robić linię do 177 tys rzeszowa za takie pieniądze a do 400 tys aglomeracji lubelskiej ani słychu ani widu, chyba nie ta kolejność ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
przekładanie kasy z jednej kieszeni do drugiej nie sprawi że będzie jej więcej a może sprawić że jakaś moneta wypadnie nam niepostrzeżenie i będziemy mieli jeszcze mniej. oby tak się nie stało. mówię o tym że w tym kraju im więcej rąk dotyka kasę, tym mniej na prawdziwy cel zostaje. ale mimo wszystko uważam że drogi są nam BARDZO potrzebne. bez nich zawsze będziemy gospodarczym zaściankiem europy. a kolej? no cóż, skoro teraz taniej w dwie osoby pojechać np. nad morze własnym autem niż koleją, wygody nie przyrównując, to o czym mówimy?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co rząd robi? Zaoszczędził i znalazł już skoro mówi, że daje? Pewnie DW jeszcze w serwisie PAP nie czytał, że "zaoszczędzone" na drogach 16 mld wzięło i gdzieś zginęło. Jeżeli nie można znależć 16 mld, to myślicie, że 1/4 znajdą? Może niech organ rządu w postaci GDDiA najpierw zapłaci za odszkodowania, a później baja o miliardach na realizację inwestycji.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Rząd zabiera pieniądze kolei I słusznie.Kolej te pieniądze by zmarnowała>Zawsze,gdy kolej otrzyma gratyfikacje rządowe,to wkrótce są strajki,odwoływania pociągów,likwidacja niektórych lini,likwidacja rozkladów jazdy.A tak przynajmniej będziemy mieli drogę,a koleją już i tak coraz mniej ludzi jeździ.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
zgadzam się z Tobą wąskotorowy, wolę mieć porządną drogę niż łatać błędy na kolei z której i tak nie korzystam i myślę że większość lubelskiego nie korzysta a droga wiadomo, każdy jeździ czy swoim, czy busem czy PKSem, będzie szybciej, milej bo bez dziur, a tak co rok przez droga piaski lublin kosztuje mnie 1000 zł zainwestowane w zawieszenie...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
melo napisał:
przekładanie kasy z jednej kieszeni do drugiej nie sprawi że będzie jej więcej a może sprawić że jakaś moneta wypadnie nam niepostrzeżenie i będziemy mieli jeszcze mniej. oby tak się nie stało. mówię o tym że w tym kraju im więcej rąk dotyka kasę, tym mniej na prawdziwy cel zostaje. ale mimo wszystko uważam że drogi są nam BARDZO potrzebne. bez nich zawsze będziemy gospodarczym zaściankiem europy. a kolej? no cóż, skoro teraz taniej w dwie osoby pojechać np. nad morze własnym autem niż koleją, wygody nie przyrównując, to o czym mówimy?
Od kiedy to samochodem jest taniej?? Koszt zakupu samochodu, jego serwisowania, ubezpieczenia, paliwa.... i to ma byc taniej??
Ostatnio edytowany 12 lutego 2011 r. o 15:19
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ja napisał:
nam dali tylko ok 0,5 mld na wkład własny, wiec o co takie halo, i to tylko na fragment S-17, podczas, gdy do tej pory praktycznie przez ostatnie lata poza paroma kilkukilometrowymi odcinkami nic sie nie działo, a inni juz mają gotowe autostrady i drogi ekspresowe, i nie wiadomo kiedy cała s-17, 12 czy 19 będą skonczone, no i po co robić linię do 177 tys rzeszowa za takie pieniądze a do 400 tys aglomeracji lubelskiej ani słychu ani widu, chyba nie ta kolejność ?
Po to robic linie do Rzeszowa, bo Rzeszów sie rozwija i w kilka lat wyprzedzi Lublin we wszystkich aspektach. Gdyby "aglomeracja Lubelska" dostała te pieniądze zostały by one zmarnowane. Ogarnij pierwsze jak wygląda to miasto, acałe w syfie, błocie, jak na Ukrainie, ZERO inwestycji zagranicznych, brak jakiegoś większego przemysłu, jedynym plusem są dobre uczelnie. Aglomeracja Lubelska - 400 tys Rzeszowski Obszar Metropolitalny - 610 tys Dlatego uważam że warto
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
PKS a szczególnie BUSem, może i szybciej ale na pewno łatwiej przenieść się na tamten świat.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jak rzeszów sobie wchłonął wsie okoliczne to trochę zwiększył liczbę mieszkańców. Sam lublin ze świdnikiem to ponad 400 tys...skąd ci człowieczku wyszło 600 tys. My sobie dodamy lubartów, chełm, krasnik i kilka innych miasteczek i tez będzie 600 tys i więcej. Tak każdy fantasta może sobie liczyć
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
maniak napisał:
jak rzeszów sobie wchłonął wsie okoliczne to trochę zwiększył liczbę mieszkańców. Sam lublin ze świdnikiem to ponad 400 tys...skąd ci człowieczku wyszło 600 tys. My sobie dodamy lubartów, chełm, krasnik i kilka innych miasteczek i tez będzie 600 tys i więcej. Tak każdy fantasta może sobie liczyć
Rzeszów jest bardziej zurbanizowany niż Lublin. W jego granicah administracyjnych nie ma lasów(stary gaj, dąbrowa) jak tutaj. Dlaczego pieniądze na inwestycje otrzymuje Rzeszów a nie Lublin? Zapytajcie obecną koalicję PO-PSL, Donalda Tuska, Żuka, Grabczuka, Hetmana, Wasilewskiego, Grabarczyka, Muchę... Rzeszów również ma wieksze znaczenie komunikacyjne - międzynarodowe lotnisko, budowana obecnie część S19, budowana równiez obecnie autostrada A4 no i dobre, szybkie połączenia kolejowe do Krakowa i na wschód do granicy z Ukrainą - przy takich inwestycjach Lublin ze swoim lotniskiem( nie dość, ze dopiero w budowie to jeszcze REGIONALNYM - nie międzynarodowym)pozostaje na uboczu i ma ograniczone perspektywy rozwoju. Czy tak trudno rozliczyć tych, którzy za ten stan rzeczy odpowowiadają? Ale skoro po tragicznych rządach Wasyla wybiera się gościa z jego ekipy - Żuka, który zamiast brać się za poprawę stanu infrastruktury komunikacyjnej w mieście chce budowac stadion - a ostatnio ogłosił również - centrum JPII to o czym my mówimy
Ostatnio edytowany 12 lutego 2011 r. o 23:29
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
RZESZÓW: Według najnowszych danych GUS z 30 czerwca 2010 miasto miało 177 862 mieszkańców LUBLIN: największe polskie miasto po wschodniej stronie Wisły, drógie w Małopolsce, (349 440 mieszkańców), gdy dodamy studentów = ok: 450 000 lubzi przebywających w Lublinie i tam pracujących!! a Rzeszów ?? 177 000 ... porażka
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
w Lublinie będzie gówno .. Mój odnośnik
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...