Unlimited Group Polska
zaprasza na szkolenie dla firm świadomych kluczowej roli kontaktu telefonicznego z klientem pt.
Jak zahipnotyzować rozmową telefoniczną
Czy wiesz, że w ciągu ostatnich lat coraz większe znaczenie zyskuje skutecznie przeprowadzona rozmowa telefoniczna z klientem?
Jak sprawić by ten pierwszy kontakt nie okazał się ostatnim?
Jak skutecznie argumentować, przekonywać rozmówcę do swoich racji i dążyć do zamknięcia transakcji?
Jeśli chcesz by podwalinami sukcesu Twojej firmy były osoby świadome, znające i umiejętnie wykorzystujące techniki oddziaływania na rozmówcę, to szkolenie powstało właśnie z myślą o Twoich pracownikach!!!
Korzyści płynące z uczestnictwa w szkoleniu:
>Pokażemy jak wygląda telefoniczny savoir vivre, podstawowe prawa marketingu relacji;
>Nauczymy prawidłowej emisji głosu podczas rozmowy;
>Twoi pracownicy nabędą umiejętność budowania profesjonalnego wizerunku firmy;
>Nauczymy ich efektywnego zadawania pytań i umiejętnego odpowiadania na nie;
>Pokażemy, że nawet rozmowa z ,,trudnym klientem'' może kończyć się sukcesem i jak tego dokonać;
>Nauczymy technik perswazji i wywierania wpływu na rozmówcę;
>Przygotujemy pracowników na trudne sytuacje podczas rozmowy i nauczymy jak radzić ze stresem oraz obiekcjami klienta;
>Każdy uczestnik otrzyma certyfikat potwierdzający zdobycie nowych umiejętności.
Jak odnieść sukces firmowy dzięki profesjonalnej telefonicznej obsłudze klienta?
Masz szansę by Twoi pracownicy uczyli się tego od najlepszych!!!
Zapraszamy już 5 maja 2012 w godz. 12.00 - 18.00
Tylko teraz cena 150 zł!!! Zadzwoń i zapytaj o ZNIŻKI!!! tel.533 993 337
UWAGA: liczba miejsc jest ograniczona, liczy się kolejność wpłat na konto.
Zapisy i szczegółowe informacje: www.cs.unlimitedgroup.pl/zapisy.html
W razie pytań i wątpliwości prosimy o kontakt:
pod numerem telefonu 533 993 337
lub mailem na info@unlimitedgroup.pl
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|