Unlimited Group Polska zaprasza na szkolenie dla firm świadomych kluczowej roli kontaktu telefonicznego z klientem pt. Jak zahipnotyzować rozmową telefoniczną Czy wiesz, że w ciągu ostatnich lat coraz większe znaczenie zyskuje skutecznie przeprowadzona rozmowa telefoniczna z klientem? Jak sprawić by ten pierwszy kontakt nie okazał się ostatnim? Jak skutecznie argumentować, przekonywać rozmówcę do swoich racji i dążyć do zamknięcia transakcji? Jeśli chcesz by podwalinami sukcesu Twojej firmy były osoby świadome, znające i umiejętnie wykorzystujące techniki oddziaływania na rozmówcę, to szkolenie powstało właśnie z myślą o Twoich pracownikach!!! Korzyści płynące z uczestnictwa w szkoleniu: >Pokażemy jak wygląda telefoniczny savoir vivre, podstawowe prawa marketingu relacji; >Nauczymy prawidłowej emisji głosu podczas rozmowy; >Twoi pracownicy nabędą umiejętność budowania profesjonalnego wizerunku firmy; >Nauczymy ich efektywnego zadawania pytań i umiejętnego odpowiadania na nie; >Pokażemy, że nawet rozmowa z ,,trudnym klientem'' może kończyć się sukcesem i jak tego dokonać; >Nauczymy technik perswazji i wywierania wpływu na rozmówcę; >Przygotujemy pracowników na trudne sytuacje podczas rozmowy i nauczymy jak radzić ze stresem oraz obiekcjami klienta; >Każdy uczestnik otrzyma certyfikat potwierdzający zdobycie nowych umiejętności. Jak odnieść sukces firmowy dzięki profesjonalnej telefonicznej obsłudze klienta? Masz szansę by Twoi pracownicy uczyli się tego od najlepszych!!! Zapraszamy już 5 maja 2012 w godz. 12.00 - 18.00 Tylko teraz cena 150 zł!!! Zadzwoń i zapytaj o ZNIŻKI!!! tel.533 993 337 UWAGA: liczba miejsc jest ograniczona, liczy się kolejność wpłat na konto. Zapisy i szczegółowe informacje: www.cs.unlimitedgroup.pl/zapisy.html W razie pytań i wątpliwości prosimy o kontakt: pod numerem telefonu 533 993 337 lub mailem na info@unlimitedgroup.pl
Zaloguj się, aby oddać głos
0