Bo kierowcy komunikacji miejskiej WSZYSCY jeżdżą jak by wozili kartofle a nie ludzi, hamują bardzo ostro bez znaczenia czy pasażerowie są ,,miotani na prawo i lewo" generalnie kierowcy MPK nadają się jedynie do wożenia ,,kampani buraczanej"
|
|
Breaking news / Łamiąca wiadomość... to samo zdanie powtórzone 3 razy i mamy newsa na główną...
|
|
Powinna siedzieć albo trzymać się poręczy. Zapewne wpatrzona była w telefon/smartfon /wstaw właściwe/ .Trudno, jeżeli sytuacja na drodze tego wymaga aby kierowca nie hamował ostro/nagle, co do kartofli, to większość z Was nie wie jak się je wozi.
|
|
Żade zapewne. Albo to wiesz albo się nie wypowiadaj, bo z wyjaśnień tej gwiazdki z MPK wynika, że trzymała się poręczy TYLKO NIEWYSTARCZAJĄCO - ku..wa - niutonometry pomontowali czy jak (?) Jeżdżę to wiem a na brak sił nie narzekam, że kierowcy jeżdżą (zdarza się) za impulsywnie a i autobusy są zapełnione ponad miarę.
|
|
Trzeba było telefon odłożyć na czas jazdy... Jeszcze powinno zmienić się jak najszybciej prawo, aby karać solidnie wszystkie osoby te bezstresowo wychowane a rozmawiające przez telefon w trakcie przechodzenia przez jezdnię... za to powinny być poważne kary.
|
|
przekwalifikowani murarze i piekarze zatrudni w MPK znowu w akcji... co jeden z tej dostawy ,,woźniców'' czy jak tam wolą kręcikółka czuje się królem miejskich ulic.
|
|
Trzeba aby kierowcy MPK...zdali sobie sprawę, że włączenie kierunkowskazu nie upoważnia ich do wyjazdu z przystanku !!!! Trzeba zerknąć w lusterko......na drodze są inni .....Ale widać MPK szkoli (szczególnie do ruchuna trolejbusach), że mają pierwszeństwo przy włączaniu się do ruchu...????
|
|
w autobusie pasazer musi sie trzymac lub siedziec, kierowca jest od kierowania i bezpiecznie ma nas dowiesc do celu,jak musi hamowac to hamuje, tylko jeden pasazer upadl tzn. luz i jego wina....
|
|
Niestety...doświadczam tego, że kierowcy MPK - szczególnie trolejbusów nie "patrzą" w lusterka (podstawa szkolenia) tylko ruszają z przystanków po włączeniu kierunkowskazu !!!!
PS. Kilka lat temu były banery na tyłach aut proszących i dziękujących za możliwość wyjazdu z zatoki.....
|
|
wypadek w komunikacji miejskiej jest wypadkiem drogowyym ,Pasazerka juz powinna szukać swiadków i zażądać od przewożnika lub policji płyty z nagraniem akcji w samochodzie.W autobusach jest bardzo dobry monitorig ,wyrażny .widać każden ruch . Płyte trzeba uwaznie sekundę po sekundzie zobaczyć i zrobić zdjęcia do celów dowodowych." Nie wystarczające trzymanie się to pojęcie niedookreslone ". Czy jest w regulaminie przepis mówiący o trzymaniu się ? Pasażerka powinna wziąć notatke z policji i zgłosić wypadek do firmy ubezpieczającej przewoznika z tytułu OC , w notatce numer polisy Firmy przewozowej.Wystąpić o odszkodowanie z tytułu wypadku
|
|
Te trolejbusy przy ruszaniu mają bardzo gwałtowny zryw . A że w mieście korki to poruszają się krótkimi skokami. Trzeba mieć się na baczności nie tylko w sytuacjach awaryjnych. Bezpieczniej jechać zwykłym autobusem szczególnie seniorom.
|
|
Tak,jest przepis o konieczności trzymania się. |
|
I co ,moge kierowca winien?
|
|
trzeba się trzymać, z czego tu robić sensacje
|
|
Nie wiem gdzie ich uczą, ale niech pojmą w końcu że wożą ludzi.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|