Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Upadek Orbis Travel: Turyści wracają do kraju

Utworzony przez lubelak, 30 września 2010 o 17:10
Ciekawą politykę ostatnio prowadzą biura podróży. Zwijają żagle z pieniędzmi swoich klientów a całą odpowiedzialność zrzucają na ubezpieczyciela. Swoją drogą Signal Iduna powinna być bardziej ostrożna i mniej chętna na ubezpieczanie klientów biur podróży bo jak tak dalej pójdzie to zabraknie i jej pieniędzy na wypłatę odszkodowań bo jak pokazuje doświadczenie ostatnio wygodnie jest ogłosić upadłość niż zrobić coś z rentownością spółki czy postarać się postawić biznes na nogi. Bezczelnością jednak i typowo złodziejską polityką biur podróży jest ogłaszanie upadłości ot tak z dnia na dzień a nawet z godziny na godzinę. Skoro sytuacja firmy jest ciężka to powinno się wstrzymać sprzedaż imprez turystycznych i poczekać aż turyści których się wysłało na wycieczkę wrócą spokojnie z upragnionych wczasów i wtedy ogłaszajta sobie upadłość. W tym wszystkim jednak chodzi o to żeby w majestacie prawa zagarnąć jak najwięcej kasy od swoich klientów, którzy w całym tym łańcuchu zobowiązań są postawieni na ostatnim miejscu bo najpierw przecież zaspakajany jest urząd skarbowy, ZUS, kontrahenci, komornik a później jak coś zostanie to klient. Biura podróży powinny informować swoich klientów o kondycji spółki i nie sprzedawać wczasów do ostatniej minuty po czym ogłaszać upadłość, bo przecież decyzja o upadłości jest podejmowana na zasadzie jakiejś analizy finansów, obserwowania sytuacji na rynku, a nie w oparciu o to co się przyśniło szefowi w nocy. Jest to bandycka polityka, która powinna zostać ukrócona przez zmianę ustawy o upadłości konsumenckiej.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ciekawą politykę ostatnio prowadzą biura podróży. Zwijają żagle z pieniędzmi swoich klientów a całą odpowiedzialność zrzucają na ubezpieczyciela. Swoją drogą Signal Iduna powinna być bardziej ostrożna i mniej chętna na ubezpieczanie klientów biur podróży bo jak tak dalej pójdzie to zabraknie i jej pieniędzy na wypłatę odszkodowań bo jak pokazuje doświadczenie ostatnio wygodnie jest ogłosić upadłość niż zrobić coś z rentownością spółki czy postarać się postawić biznes na nogi. Bezczelnością jednak i typowo złodziejską polityką biur podróży jest ogłaszanie upadłości ot tak z dnia na dzień a nawet z godziny na godzinę. Skoro sytuacja firmy jest ciężka to powinno się wstrzymać sprzedaż imprez turystycznych i poczekać aż turyści których się wysłało na wycieczkę wrócą spokojnie z upragnionych wczasów i wtedy ogłaszajta sobie upadłość. W tym wszystkim jednak chodzi o to żeby w majestacie prawa zagarnąć jak najwięcej kasy od swoich klientów, którzy w całym tym łańcuchu zobowiązań są postawieni na ostatnim miejscu bo najpierw przecież zaspakajany jest urząd skarbowy, ZUS, kontrahenci, komornik a później jak coś zostanie to klient. Biura podróży powinny informować swoich klientów o kondycji spółki i nie sprzedawać wczasów do ostatniej minuty po czym ogłaszać upadłość, bo przecież decyzja o upadłości jest podejmowana na zasadzie jakiejś analizy finansów, obserwowania sytuacji na rynku, a nie w oparciu o to co się przyśniło szefowi w nocy. Jest to bandycka polityka, która powinna zostać ukrócona przez zmianę ustawy o upadłości konsumenckiej.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Winowajca jest jeden : Fundusz Enterprise Investors Do edukujcie się w końcu polaczki.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: