Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

W Europie wiele linii lotniczych boryka się z problemami finansowymi

Utworzony przez Kajo.., 13 grudnia 2012 o 12:28
Marazm organizacyjny i samozadowolenie decydentow tak oicznie zatrudnionych u naszego narodowegom przewoznika wczesniej, czy pozniej musial "zaowocowac"! Nie sa to wielkie linie, ale zatrudnienie maja na poziomie gigantow w tej branzy, jak chociazby Lofthansa czy Air ######. W kazdej europejskiej stolicy siedzi kilku reprezentantow dublujacych swoje stanowiska z ludzmi w warszawskiej dyrekcji. Na ten przyklad w Sztokholmie maja wciaz piec osob i to juz po redukcji jednego stanowiska. W obecnych czasach wcale nie potrzeba trzymac sztabu reprezentantow, bo wszystko to mozna zalatwiac poprzez poczte elektroniczna i jedna osobe koordynujaca... Od momentu zaistnienia tanich linii lotniczych u potentatow nie robiono nic po za tym, ze czekali az "maluchy" upadna. Okazalo sie, ze ci niedoceniani wciaz lataja wysoko, duzo i z kompletem pasazerow, a wielcy oblizuja rany....
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Kajo.. napisał:
Marazm organizacyjny i samozadowolenie decydentow tak oicznie zatrudnionych u naszego narodowegom przewoznika wczesniej, czy pozniej musial "zaowocowac"! Nie sa to wielkie linie, ale zatrudnienie maja na poziomie gigantow w tej branzy, jak chociazby Lofthansa czy Air ######. W kazdej europejskiej stolicy siedzi kilku reprezentantow dublujacych swoje stanowiska z ludzmi w warszawskiej dyrekcji. Na ten przyklad w Sztokholmie maja wciaz piec osob i to juz po redukcji jednego stanowiska. W obecnych czasach wcale nie potrzeba trzymac sztabu reprezentantow, bo wszystko to mozna zalatwiac poprzez poczte elektroniczna i jedna osobe koordynujaca... Od momentu zaistnienia tanich linii lotniczych u potentatow nie robiono nic po za tym, ze czekali az "maluchy" upadna. Okazalo sie, ze ci niedoceniani wciaz lataja wysoko, duzo i z kompletem pasazerow, a wielcy oblizuja rany....
jaki marazm ? cały czas coś sie dzieje. w ciągu 7 lat LOT-em rządziło 11 prezesów ! no i Dreamlinery zakupiono . na kredyt gwarantowany co prawda przez państwo. ale zawsze to coś się dzieje. a tak na serio. czy żaden z organów państwowych nikt nie kontroluje takiej spółki ? kto zaklepał , w obliczu fatalnej sytuacji finansowej LOT-u taki wydatek inwestycyjny ?
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: