Przez większą część województwa lubelskiego wyznaczony szlak przebiega po istniejących drogach po których poruszają się TIRy i przemytnicy. Np Sławatycze- Kodeń, Kodeń -Terespol czy Terespol- Janów Podlaski. Widziałem jadących rowerzystów i strach w oczach przy mijających ich samochodach. Ten szlak to ogromna porażka. Kilkadziesiąt km ścieżek, a reszta po zatłoczonych drogach.
|
|
W Janowie punkt w parku służy głównie lokalesom do picia wódy. Szkoda, że to jest główna wizytówka centum Janowa.
|
|
Czekamay na "Zielone" krzyże. Są trasy polne, kiedyś dobrze jezdne. Wystarczy jedynie oznaczyć np z Małaszewicz do Kodnia, z Nepli do Małaszewicz - tylko kiosków się tam nie ustawi za łatwo. |
|
rozwój mpr-ów jest rzeczywiście niesłychanie ważny dla funkcjowania szlaku. w końcu w mpr-ach rowerzysta spędzi na green velo połowę swojego urlopu :). na naszej stronie piszemy o letnim poznawaniu green velo:
******znajkraj.pl/podkarpackie-green-velo-z-przemysla-do-rzeszowa
na fragmencie green velo w podkarpackiem mpr rzeczywiście się pojawiaja i przyjemnie rozłożone na trasie pomagają lepiej planować wyjazd. a podlaskie jeszcze w planach.
|
|
W Janowie podczas remontu drogi do stadniny nie zrobili ani chodnika, ani ścieżki rowerowej
|
|
Trela wtedy mówił że jemy chodnik jest niepotrzebny mógly być jemu kocie łby no i tak się stało poszedł na kocie łby :)
|
|
porady praktyczne o szlaku green velo --> ***fotografia-prania.blogspot.com/2017/07/green-velo-porady-praktyczne.html
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|