Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Stołpie: Będzie szkoła na miarę XXI wieku

Utworzony przez wiesiek, 9 marca 2010 r. o 17:42 Powrót do artykułu
Ładna baza dydaktyczna w szkolach .Szkoda że wyniki nauczania nie idą w parze z warunkami w Gminie Chelm. Ja już wiem kto będzie budował
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jestem nauczycielem i z przerażeniem oglądam wyniki uczniów w gminie.Panie kociuba i ciechan to wstyd aby wyniki w gminie podmiejskiej byly aż tak słabe .Najgorsze w powiecie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Panie nauczycielu Roman to weź się Pan do roboty i nie narzekaj, a temat jest o szkole w Stołpiu nie o wyborach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
... co ma budowa szkoły w Stołpiu do ataków personalnych na forum??? Ktoś chyba chce się doigrać , tak jak u nas w Rejowcu... a paragrafy są
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a kto bedzie budował?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kto będzie budował to nie mam pojęcia. Wiem, tylko że kogoś tam wybrali do tego już. Ale najbardziej zadziwiające jest to, że cokolwiek zaczęli robić z Stołpiu jak nowa dyrektor się pojawiła. Ciekawe też jak będziemy się do czerwca tam uczyć, ponoć w namiotach wojskowych! Projekt http://www.gmina.chelm.pl/images/stories/2010/szkola%20w%20stolpiu%20widok%20po%20rozbudowie.jpg
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Harmavesi ! Remont szkoły był jeszcze "Załatwiony" przez byłą panią dyrektor. Więc jak nie wiesz to nie pisz. Boisko już dawno gotowe. Nie długo udostępnione do użytku będą 2 piętra (parter już oddany).
Zgłoś do moderatora