NIe ma się czego dziwić,że są wypadki.Widziałem dzisiaj ok.godz.11-tej na drodze z Kraśnika do Lublina,jak kraśnicki busiarz z firmy przewozowej AS (w rejestracji numery.. 44 RJ...) w chamski sposób wpychał się między samochody,gdyż wyprzedzając na trzeciego wreszcie musiał wjechać na właściwy pas ruchu i tym samym zmusić inny pojazd do hamowania,bo o mało co by zepchnął autko do rowu.Tak po chamsku i niebezpiecznie jeżdżą nie tylko busiarze z kraśnickimi rejestrajami,ale również i inne "rastrowane" auta ze szrotu (też kraśnicka rejestracja),za kierownicą których siedzą łysole.I to właśnie tacy powodują wypadki.
|
|
a nie zachowanie odstepu tez jest wykroczeniem ;] i wlasnie dlatego musial sie "wpychac" bo nie mial miejsca bo nikt odstepu nie zachowal ;] gdyby takowy byl to by mial gdzie wjechac |
|
CZy autor tekstu posiada prawojazdy ?? Jeśli tak, to powienien pójść na kurs poprawiajacy znajomość przepisów drogowych. Bo pod pojeciem wyprzedzanie na trzeciego, rozumie się 3 pojazdy jadące w jednym kierunku w jednym czasie. I jeśli wtedy jest wypadek, to udział biorą 4 samochody a nie 3. A tu doszło do zderzenia podczas manewru wyprzedzania, stą tylko albo aż 3 rozbite samochody i taka tragedia.
|
|
Czekam na komentarze,że to wina złego stanu dróg i policji...
Skąd tylu idiotów na polskich drogach? Giną niewinni ludzie...
|
|
najszczersze kondolencje dla bliskich zmarłych...
|
|
i tak tu nie doczekasz sie takich opinii, nie jeździłeś tam to twoj problem, nie widzisz drogi to twoj problem ten zakret jest dobrze wyprofilowany, widoczny, szeroki i nie dziurawy wiec po co kto wyprzedzal na zakrecie na linii ciaglej? szczyt glupoty |
|
Prawda jest taka ze trzeba uwazac na drodze.
Ale tez taka prawda jest ze jakby to byla droga ekspresowa z dwoma pasami to wyprzedzanie nie byloby
manewrem tak niebezpiecznym.
Nie wiemy jak to bylo. Czasem samochod, ktory chcemy wyprzedzic wlecze sie prze lewej krawedzi jezdni
i utrudnia wyprzedzanie.
|
|
ten zakret jest dobrze wyprofilowany, widoczny, szeroki i nie dziurawy wiec po co kto wyprzedzal na zakrecie na linii ciaglej? szczyt glupoty
[/quote]
Tak, jest dla dozwolonej na nim prędkości 90 km/h, przy 100 - 110 jeszcze się w nim utrzyma ( od strony Zamościa ).
Ale szeroka, widoczna i z górki droga "zachęca" do szybkości i pojawia się ten zakręt... . Wielu już się w nim nie utrzymało, kilka lat temu jedno auto "skosiło" murowany przystanek, na wysokości obecnego wypadku. Mi podobają się tablice na wjeździe do Lublina, mówiące o szybkości i zabijaniu.
Może postawić więcej takich, po trasach, ktoś zwolni..., uratuje czyjeś życie?
|
|
Ty chyba sam nie miałeś nigdy prawka, zanim zaczniesz wypowiadać swoje mądrości dowiedz się najpierw co to znaczy wyprzedzaćna 3-go. Ale niech strace wytlumacze ci losiu: Jedzie samochód który chcesz wyprzedzić, z naprzeciwka w oddali jedzie również samochód, zaczynasz manewr wyprzedzania, ten z naprzeciwka musi zjechać na prawą stronę, w tym momencie na przekroju drogi znajdują się 3 auta, i to jest właśnie wyprzedzanie na 3go.
|
|
Ty chyba sam nie miałeś nigdy prawka, zanim zaczniesz wypowiadać swoje mądrości dowiedz się najpierw co to znaczy wyprzedzaćna 3-go. Ale niech strace wytlumacze ci losiu: Jedzie samochód który chcesz wyprzedzić, z naprzeciwka w oddali jedzie również samochód, zaczynasz manewr wyprzedzania, ten z naprzeciwka musi zjechać na prawą stronę, w tym momencie na przekroju drogi znajdują się 3 auta, i to jest właśnie wyprzedzanie na 3go. |
|
To przykre kiedy giną ludzie, jeszcze bardziej przykro jesli giną dzieci... wiec ja powiem tylko tyle Z E R O W Y O B R A Z N I :excl:Z E R O POJĘCIA O JEZDZIE
|
|
a jakie mamy drogi? jeden pasek i kawałek pobocza? Kiedy te autostrady? Nigdy!
|
|
Człowieku w teorii to ty jesteś bardzo dobry ale nie wiem czy byś potrafił udzielić w praktyce przynajmniej pierwszej pomocy, czekam na odpowiedź co zrobiłbyś jako pierwsze? tylko nie zrzynaj z netu niczego bo i tak pewnie będzie złe. Poza tym jazda z prędkościami wiekszymi od 150km/h znaczne się różni od twojej 90km/h, po za tym nawet nie wiesz co się pewnie teraz dowiesz że istnieje coś takiego jak zasada ograniczonego zaufania która jest przede wszyskim źle pojmowana bo w niej chodzi o to że ktoś kto wykonuje manewr np stracić przyczepność albo złapać gumę dlatego w trakcie takich manewrów trzeba na początku popatrzeć czy pobocze bitumiczne jest wolne i dać szanse zakończenia manewru a nie jechać jak klasyczny furman ze wsi (nie zależnie czy jedzież w zgodnym kierunku czy w przeciwnym) poobserwuj trochę jazdę samochodów jadących szybko które nie rywalizują ze sobą tylko przepuszczają się nawzajem. Może do ciebie także dotrze że liczy się życie a nie deb***ny przepis mówiący trzymaj się jaknajbliżej prawej krawędzi jezdni. Zerkaj czasem w lusterka a uratujesz nie jedno życie, dobrze radzę.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|