No może po 150 latach "wstyd Chelma" przestanie istnieć!. Ludzie mamy XXI wiek.!.
|
|
obiecanki -cacanki przed wyborami, a tak naprawdę to miasta nie stać na mniejszy wydatek ( albo trudno odpowiedzialnym podnieść leniwą d..ę i zrobić spacerek rozpoznawczy ) na naprawę niebezpiecznych schodów obok gmachu prowadzących do przejścia na ul Batorego
|
|
"kilkadziesiąt razy dziennie"??? chyba Was trochę poniosło, zwłaszcza , że za PO połowę połączeń z Chełma zlikwidowali
|
|
Umiejętność czytania ze zrozumieniem przydałaby się jescze bardziej. Napisane jest jasno i prosto kto i za czyje pieniądze ma realizować projekt, ale zawsze znajdzie się baran który wjedzie ze swoim pomysłem "bez ładu i składu". Co ma PLK do schodów i wyborów? Wystarczy popatrzeć na rozkład jazdy żeby nie robić z siebie idioty. Te trzynaście pociągów o których mowa w artykule to nawet nie jest połowa pociągów pasażerskich w dobie. Autor zapewne miał na myśli pary pociągów PR, ale kursują jescze trzy pary TLK (czyli sześć). Razem daje to ok. 30 zamknięć rogatek tylko ze względu na pociągi pasażerskie. A towary? |
|
Cały ruch w godzinach szczytu przeniósł się na przejazd z Metalową. A wszystko dzięki zaniechaniu budowy południowej obwodnicy. Nikt z CHSM, Słoneczka i Bazylany nie pcha się na Chełm Miasto, by potem stać w korku prxy Kamenie i na Lwowskiej. Ten wiadukt jest zbyteczny.
|
|
Wiadukt, ewentualnie tunel, jest w tym miejscu jak najbardziej konieczny. Mam nadzieję, że dojdzie to do realizacji.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|