Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Kolej przebuduje linię z Lublina do Stalowej Woli

Utworzony przez Michał, 17 września 2014 o 13:19 Powrót do artykułu
Niech najpierw kolej tunel pod Kunickiego dokończy...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Drugi tor to by się przydał bardziej na linii lublin - stalowa wola (przynajmniej na odcinku Lublin-Kraśnik) a nie na 30tce, którą niedawno chcieli zamknąć i rozebrać. Na 30tce nie ma i nigdy nie będzie wzmożonego ruchu jaki był i ma szansę znowu być na trasie do Stalowej i dalej do Rzeszowa gdzie kursują pospieszne z Warszawy/Bydgoszczy. Na 30tce przydałoby się natomiast więcej mijanek by można było puścić więcej pociągów z i do Parczewa.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
super:)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Drugi tor szlakowy na kolejowej trzydziestce + sieć trakcyjna to przedwczesne . Jednak kierunek na północ , z Lublina przez Lubartów , Parczew i Łuków ma możliwości , jakie nie są wykorzystywane przez brak dalekowzrocznego patrzenia . Jest możliwość , żeby w razie dwóch torów szlakowych z siecią trakcyjną i prędkości szlakowej rzędu 100 - 120km/h , byłoby możliwe nawiązanie połączenia kolejowego z pominięciem Warszawy z Białymstokiem , Suwałkami czy Olsztynem . Tylko sensowny pomysł na taką reaktywację uczyni zasadną dobudowę drugiego toru na kolejowej trzydziestce połączoną z elektryfikacją . Co do linii nr 68 na szlaku : Lublin - Stalowa Wola Rozwadów ... Tutaj drugi tor szlakowy i sieć trakcyjna na całości , z prędkością szlakową 120km/h to konieczność . Pomoże to reaktywować relację : Warszawa - Przemyśl przez Lublin i Stalową Wolę Rozwadów , a także Warszawa - Rzeszów . Relację : Warszawa - Rzeszów da się zrobić dwojako : przez Lublin , Kraśnik , Tarnobrzeg , Kolbuszową  albo przez Lublin , Kraśnik , Stalową Wolę Rozwadów , Leżajsk i Przeworsk . Warto byłoby , gdyby pociągi dalekobieżne z Warszawy do Rzeszowa były w obu tych postaciach .
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Pociągi z Rzeszowa do Warszawy mają docelowo jeździć przez Tarnobrzeg, Ostrowiec, Radom, po to wkładają miliony w remont linii od Sandomierza do Skarżyska. Ponoć już za rok mają tamtędy puścić ruch na Warszawę. Dodatkowo też chcą zelektryfikować odcinek z Rzeszowa do Ocic. Ale linia z Rozwadowa do Lublina jak najbardziej może być zadrutowana, wtedy szynobusy na trasie Rzeszów Lublin będą elektryczne.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Teraz nikt nie broni Lublina przez ostatnie dni i dzisiaj białe,wojskowe,nieoznakowane samoloty cysterny NATO rozpylają trucizny niszczące system odpornościowy na mieszkańców.Odbywa się to pod przykrywką walki z globalnym ociepleniem i promieniowaniem.Depopulacja zarządzona przez masonerię,Grupę Bilderberg ,Komisję Trójstronną,Klub Rzymski..itd.Rozpylane jest Aluminium,Bar,Stront wirusy i grzyby.Chemtrails,Smugi Chemiczne.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
sprało ci nieźle mózg, zmień dilera
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Do Zamościa zeelektryfikujcie lepiej!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
i znowu firmy krzak będą wyprzedawać podkłady kolejowe, a okoliczna ludność będzie je kupować jako tani opał i truć wszystkich wokoło, taka Polska ekologia. PLK umywają ręce, Inspektorat Ochrony Środowiska ma związane ręce, ciekawe czy ktoś sprawdził gdzie się podziała góra podkładów złożonych na stacji kolejowej w Kraśniku? tak cała zima to porażka , będzie smród na około. Nawet ci co kupili specjalnie się nie kryją z tym, że będą nimi palić w piecach. Gratuluje polskiemu podejściu do ekologi.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Drugi tor to by się przydał bardziej na linii lublin - stalowa wola (przynajmniej na odcinku Lublin-Kraśnik) a nie na 30tce, którą niedawno chcieli zamknąć i rozebrać. Na 30tce nie ma i nigdy nie będzie wzmożonego ruchu jaki był i ma szansę znowu być na trasie do Stalowej i dalej do Rzeszowa gdzie kursują pospieszne z Warszawy/Bydgoszczy. Na 30tce przydałoby się natomiast więcej mijanek by można było puścić więcej pociągów z i do Parczewa.
30 jest alternatywą dla linii nr 7 dla ruchu towarowego i części osobowego na wypadek remontu albo innego W 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
a Stacja od Kraśnika to niby nie jest daleko ?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Do Zamościa zeelektryfikujcie lepiej!!
linia do Zamościa ma znaczenie marginalne
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: