Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
o do jakiego wniosku doszedłeś wójcie gminy Zakrzówek?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Panie Kołodziej, kto będzie płacił za tę komunikację? Czyżby znowu mieszkańcy Kraśnika? O ile mi wiadomo, to MPK Kraśnik jest spółką miejską otrzymującą co miesiąc dotację z budżetu miasta z tytułu stosowanych ulg i przewozów bezpłatnych.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kiedy do Szastarki, to bardzo dobra trasa i z dużą ilością pasażerów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Panie Kołodziej, kto będzie płacił za tę komunikację? Czyżby znowu mieszkańcy Kraśnika? O ile mi wiadomo, to MPK Kraśnik jest spółką miejską otrzymującą co miesiąc dotację z budżetu miasta z tytułu stosowanych ulg i przewozów bezpłatnych.
Nie trza być Kołodziejem, aby odpowiedzieć. Po to miasto chce podpisywać porozumienia, aby sąsiednie gminy płaciły za dopłaty do biletów ulgowych i bezpłatnych na swoim terenie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I bardzo dobrze, skończy sie samowolka przewoźników - jadą kiedy chcą i którędy chcą. Z Zakrzówka do Kraśnika dostać się nie można, podobnie w drugą stronę. Problem jest z dojazdem i odjazdem uczniów szkoły średniej. Może pan Placha się ocknie, byleby nie za późno.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale przecież linia 7 jeździła do Wilkołazu a później do Zakrzówka. To bardzo dobry pomysł, jeśli godziny byłyby dogodne można byłoby przerzucić się z samochodu na autobus.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kiedys nawet byla linia do Olbiecina przez Splawy, moze warto ja uruchomic w dni targowej we wtorek,piatek, w czasie trwania festynie i w niedziele,bo starsi ludzie tez chca jechac do kosciola
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Krasnik Fabryczny-Piaski-Krasnik Stary-Cegielniana-Splawy-Kowalin-(przystanek cmentarz w Olbiecinie)-Olbiecin
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Godziny odjazdow powinni ustalic sami pasazerowie, no tak zeby z OLbiecina zdazyc do szkoly na 8 ranow Krasniku FAbrycznym i na 7 rano do FLT fabryki
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wiecej autobusow MZA powinno jezdzic na Cegielniana tak jak bylo kiedys, busiarzom sie oplaci a MPK jakos tego nie widzi...., MPK powinno rozmawiac z roznymi grupami zawodowymi,mieszkancami,uczniami, dyrektorami szkol (grafiki uczniow),praacodawcami itd
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Powinna stopniowo, powoli odtworzyć się dawne linie MPK: np. 3-ka do Słodkowa III, czy 4-ka: dworzec PKP - Urzędów. A busiarzom powinny się bliżej przyjrzeć organy kontrolne - w żadnym innym mieście nie ma tyle tego tatałajstwa.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A co ze starą linią 4a Kraśnik -  Urzędów - Bęczyn
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Rano do Kraśnika z Szastarki jeszcze w miarę można swobodnie się dostać ale po godzinie 9 i powroty między innymi ze szkół od 11 do 14 są niemożliwe. Do Kraśnika jeździ dużo uczniów, pracujących,w sprawach służbowych jak też po zakupy. Busy nie spełniają oczekiwań mieszkańców naszej miejscowości i sołectw ościennych. Liczymy na uruchomienie linii MPK do dworca PKP w Szastarce. Panie wójcie Gminy Szastarka ma Pan możliwość wykazania się, o co Pan tak zabiega.Na autobusy MPK przestronne,wygodne z kulturalną obsługą oczekują również matki z dziećmi na wózkach. Pozdrawiamy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kondycja MPK Kraśnik jeszcze bardziej się poprawi kiedy uruchomione zostaną kursy do gmin sąsiednich takich jak: Urzędów, Wilkołaz, Zakrzówek, Szastarka, Dzierzkowice, Trzydnik. Jak dużo jeździ z tych kierunków pasażerów każdy widzi, a zyski biorą się przecież z ich wożenia. Kraśnik jako miasto niemałe przecież, ma bardzo korzystny układ topograficzny i nie tylko. Busy to chybiony pomysł. Panowie decydenci, sprawa jest oczywista.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Popieram kierunek Krasnik Fabryczny-Stary Krasnik-Splawy-Olbiecin-Trzydnik, duzo osob z Trzydnika dojezdza do szkol i pracy do Krasnika
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wazne sa godziny odjazdow i przeanalizowanie odjazdow konkurencji(busow),wojtowie powinni w duzym stopniu w porozumieniu z mieszkancami ustalic odjazdy autobusow, na nowych liniach np. przez miesiac wystarczy dac super promocje na bilety,rozleklamowac na kazdym przystanku, duze i czytelne rozklady jazdy, bedzie taniej od konkurencji pasazerowie sami sie znajda, (nowe wiaty przystankowe na wsiach powinny sie pojawic wybudowane przez gminy), MPK powinno byc blizej mieszkancow poprzez rozmowy z dyrektorami, nauczycielami szkol,wojtami, proboszczami, powinna byc w MPK osoba,ktora wlasnie spotkalaby sie bezposrednio z takim ludzmi itd
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
MPK powinno porozmawiac z najwiekszym pracodawca w rejonie FLT i a moze nawet tam w poblizu wyznaczyc dodatkowy przystanek i kurs, np.15:15 odjazd wszystkich:w kierunku Szastarki,drugi autobus do Zakrzowka, trzeci do Trzydnika,czwarty stacja kolejowa, piaty na Raclawicka i dodatkowo po drodze innych pasazerow by autobusy zabieraly...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wystarczy, by odtworzono stare linie: 1A: Kowalin - Racławicka; 2A: Dworzec PKP - Racławicka (przez ulicę Obwodową); 3A: Słodków Drugi - Racławicka; 3B: Słodków Trzeci - Racławicka; 4: Dworzec PKP - Urzędów; 4A: Dworzec PKP - Bęczyn; 5: Dworzec PKP - Liśnik Mały, w późniejszym okresie Dworzec PKP - Mikulin; 6: Podlesie - Racławicka; 7: Dworzec PKP - Karpiówka; 7A: Dworzec PKP - Sulów; 8: Dworzec PKP Dzierzkowice - Rynek; 9: Mickiewicza - Słodków Pierwszy (przez Wyżnicę); 10: Racławicka - Popkowice, w późniejszym okresie Racławicka - Pułankowice; 11: Kolejowa - Mickiewicza (przez Wyżnicę); 12: Narutowicza - Wilkołaz; 13: Dworzec PKP - Racławicka (przez al. Tysiąclecia i ulicę Koszarową), w późniejszym okresie Racławicka - Dzierzkowice Wola; 14: Racławicka - Boby; A: Partyzantów (obecnie Piłsudskiego) - Racławicka (linia przyspieszona). I wszystko będzie grało. A busom podziękujmy - niech jak kiedyś jeżdżą sobie (na zdrowie) wożąc ludzi, ale  do Belgii, Niemiec czy Włoch.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
o do jakiego wniosku doszedłeś wójcie gminy Zakrzówek?
ostatni bus z Fabrycznego do Zakrzówka jest o 16,10, to chyba tylko dla urzędników starostwa, bo normalni robole pracuję do zmroku, kiedyś był bus po 18,00. Nieraz wracałem z pracy w Kraśniku przez Lublin. Ale co to kogo w gminie obchodzi
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Do gościa który proponuje odtworzyć tylko linie kiedyś istniejące. Zapamiętaj że istnieją również inne miejscowości tj gminy bliżej usytuowane Kraśnika i mające nie mniejsze potrzeby dotarcia do stolicy naszego powiatu. Myślę tu o Szastarce, to tylko 12 km. Przez patriotyzm lokalny wspomnę o gminie Trzydnik Duży. Czyż nie tak? Pozdrawiam.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...