Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Kraśnik: Rynek przejdzie lifting. Zniknie pomnik?

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 14 lutego 2017 o 14:41 Powrót do artykułu
Co by tu jeszcze spieprzyć Panowie, co by tu spieprzyć...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Co przyciąga turystów coś czego niema gdzie indziej a tym czymś jest właśnie taki pomnik cegły i to powinno się promować a nie niszczyć czy przenosić bo Kraśnik to i tak prawie wymarłe miasto. Panowie od marketingu albo zacznijcie myśleć albo zrezygnujcie z pracy. Fontanna to żadna rewelacja ani coś nie zwykłego co może przynieść rozgłos a już na pewno kasę , raczej wydatek na wybudowanie, utrzymanie i konserwacje.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Świat zatrzymał się na Czubińskim? Bo co?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Będzie pomnik Lecha Kaczyńskiego. Zakład?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Bardzo słuszna sugestia, wywalić obelisk "Cegła Kraśnicka" bo to się nijak z Kraśnikiem nie kojarzy. POSTAWIĆ POMNIK JEDYNEGO PREZYDENTA LECHA!!!! Przecież już za dwa lata wybory a obecna władza musi pokazać, że utożsamia się z jedynym, słusznym "tryndem" w polityce.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
czy krasnicki urzednik zamiast sluzyc ludziom bedzie im utrudnial zycie Przeciez kazdy widzi ze ta czesc miasta upada a te pozal sie boze urzedniczyny zamiast obnizyc chodniki w ciagu ulicy glownej aby ci sprzedajacy w sklepach mieli dochod to postawili zakaz zatrzymywania a na rynku teraz planuja zabrac jeszcze miejsca parkingowe W to miejsce powstanie fontanna i inne bzdury lacznie z pomnikami PYTAM ILE WAM PLACA SUPERMARKETY ZE WYKONCZACIE RODZIMY HANDEL
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nie zapomnijcie o kibelku na rynku .
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jestem mieszkańcem Kraśnika ale chyba brzydszego miasta jak żyje to nie widziałem. Stary Kraśnik wygląda jak Warszawa po wojnie. Nawet na zasraną dzielnice PKP chodnik jest robiony z budżetu obywatelskiego to jest qrwa chore, robili w listopadzie, a już nadaje się do remontu. Jazda po ulicy lubelskiej jak po kartoflisku w poprzek. Brak jednego normalnego zakładu pracy. 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Człowieku to jest jeden wielki kibel.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jeszcze lifting powinni przejść urzędnicy z włodarzami na czele. Ale jedyna nadzieja w Putinie on powinien rozpieprzyć ten cały burdel i wszystkich co do jednego.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
*** przeszkadzaja wam ludzie prowadzacy tam dzialalnosc z ktorych podatkow wy darmozjady zyjecie hanba jest miec takich urzednikow panie burmistrzu postaw pan tesco tam lub inny supermarket
Zaloguj się, aby oddać głos
0
narzekaliscie na czubinskiego to teraz macie totalna zapasc krasnika Wyglada to jak na titaniku krasnik tonie a urzedasy bija brawo i sie bawia Mam taka nadzieje ze za was sie kiedys wezma i traficie do pierdla
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ogrodzić sztachetami rynek .Zrobić tu wieczny odpoczynek
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ke ? ***s://umkrasnik.bip.lubelskie.pl/index.php?id=187 gdzie ten przetarg ? jakoś nie widać czy może chodzi o to ? ***s://umkrasnik.bip.lubelskie.pl/index.php?id=186&p1=szczegoly&p2=48814 tutaj jest już wyłoniony wykonawca ***s://umkrasnik.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//informacja_o_wyniku_postepowania.pdf a tutaj można poszukać informacji o wygranym ***s://***google.pl/search?q=bc+consulting+bo%c5%bcena+cebula&rlz=1c1ihcb_enpl643pl644&oq=bc+consulting+bo%c5%bcena+cebula&aqs=chrome..69i57.6660j0j8&sourceid=chrome&ie=utf-8
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nigdy w życiu nie czytałem tak debilnych komentarzy!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
REWITALIZACJA - INACZEJ OZYWIENIE... A CO BEDZIE JAK PO WPROWADZONYCH ZMIANACH OKARZE SIE LOKALE WOKOL RYNKU ZACZNA BYC ZAMYKANE Z BRAKU KLIENTA??? CZY KTOS TO WEZMIE NA "KLATE" I PRZYZNA SIE DO BLEDU ???
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Homo sovieticus z Kraśnika oberwało cegłą w łeb i majaczy. Zgroza...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A to zalew według wypasionej koncepcji z wieżą widokowąjuz zrobiony. Czas na następna koncepcję 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Co ładnego jest w tym kawałku muru na zdjęciu? Pytam poważnie!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Szef reklamy miasta ma za dużo wolnego czasu na pisanie komentarzy pochlebnych. No ale każdy walczy o robotę,  a w tym przypadku kiedyś coś się kończy :-) 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: