Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

\"Mam zasięg tylko na balkonie\"

Utworzony przez Dariusz, 5 listopada 2012 r. o 13:42 Powrót do artykułu
Jedna wielka wiocha z Kraśnika poligon doświadczalno jądrowy bym tam zrobił
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja mieszkam w Lublinie na Czubach i również od jakiegoś czasu nie mam zasięgu w mieszkaniu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
>>>>>>>>>>>>zbulwersowana | dodano: dzisiaj, 17:22 W Lublnie na Nałkowskich zasięg z Orange jest tylko przy Diamentowej. Po składanych reklamacjach w BOK usłyszałam, że został zdjęty nadajnik z bloku Samsonowicza 15 a mi zaproponowano kupno indywidualnie anteny nie dając gwarancji, że będzie ona działała. Złozyłam kolejna reklamację [...] <<<<<<<< troche nie masz racji. Moze nie cale Nalkowskich...ja mam dobry zasieg i moze zalezy z jakiego miejsca dzwonisz .....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
>>>>>>>>>>>>zbulwersowana | dodano: dzisiaj, 17:22 W Lublnie na Nałkowskich zasięg z Orange jest tylko przy Diamentowej. Po składanych reklamacjach w BOK usłyszałam, że został zdjęty nadajnik z bloku Samsonowicza 15 a mi zaproponowano kupno indywidualnie anteny nie dając gwarancji, że będzie ona działała. Złozyłam kolejna reklamację [...] <<<<<<<< troche nie masz racji. Moze nie cale Nalkowskich...ja mam dobry zasieg i moze zalezy z jakiego miejsca dzwonisz .....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na Czubach w Lublinie (os. Skarpa), żeby porozmawiać przez tel. Komórkowy w sieci Orange trzeba stać przy oknie. Podczas jednej rozmowy zwykle kilka razy przerywa połączenie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Do Zbulwersowanej, a nie zaproponowali Ci przejścia do innej sieci? Bo skoro masz sobie kupić własną antenę to chyba "firma" nie rozumie na czym polega świadczenie usług i w mieście wielkości Lublina, Kraśnika, czy znacznie mniejszej miejscowości nie powinno być problemów z zasięgiem. Tłumaczenie odległością, ukształtowaniem terenu jest może zasadne w Bieszczadach, ale nie na terenie miejskim. Normalna firma by przeprosiła i dała w związku z niedogodnosciami dodatkowe bonusy. Życzę szczęścia w łapaniu sygnału firm (nie tylko wymienionych w artykule).
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na Porębie jest ten sam problem z Orange
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mam telefon w Orange ! Jest dramat! Na Pulawskiej tylko balkon, w Dabrowicy ciagle zaniki sygnału ! Jedziemy na Czechy i sygnał jest ale połączeń nie da sie zrealizować. Katastrofa ! A na infolinii piep głupoty !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jak ja nie lubię buractwa napisał:
Zapraszam na Porębę (najlepiej na Ametystową) użytkowników sieci Orange. Tu jest jeszcze weselej, bo czasem nawet na zewnątrz nie daje się porozmawiać. Ale nic to - ważne, ze nie ma nadajnika i kury się niesą na okolicznych wioskach...
Zaraz zaraz czy to nie wlasnie na porebie byly te glosne protesty "wlascicieli 35m2 apartamentow" ? Szopka byla na cala polske jaki to ciemnogrod mamy w naszej stolicy wojewodztwa. A teraz placz? LOL
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mam tak samo z orange co za badziewie!!!! sytuacja ta trwa od długiego czasu, łudziłam się że to się zmieni,ale nic..... miałam właśnie przejść do plusa ale w tej sytuacji....????
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To nie jest odosobniony przypadek ,przebywając w Kraśniku w pomieszczeniach mieszkalnych potwierdzam brak zasiegu operatora sieci Plus .Tak jak zostało opisane połaczenia są możliwe tylko przy oknie lub na balkonie. Ostatnio w Kraśniku byłem 01.lis.2012.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To nie jest odosobniony przypadek ,przebywając w Kraśniku w pomieszczeniach mieszkalnych potwierdzam brak zasiegu operatora sieci Plus .Tak jak zostało opisane połaczenia są możliwe tylko przy oknie lub na balkonie. Ostatnio w Kraśniku byłem 01.lis.2012.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
potwierdzam, co kilak dni brak jest zasięgu, wogóle nie można dodzwonić się nie tylko z domu, ale z różnych miejsc w Kraśniku, domyślam się że to z powodu konserwacji nadajników, tyle że nie ma nigdzie na ten temat informacji. Sieć t-mobile jak robiła konserwację to chociaż wysyłała smsy że w danym okresie będą utrudnienia z połączeniem, Plus nic. Po prostu wstyd, wielki minus dla tej sieci
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zgadza się, to nie jest żaden odosobniony przypadek! Cała moja rodzina ma telefony w Plusie i to co dzieje się teraz to masakra. Ciągle "błąd w połączeniu", "sieć chwilowo przeciążona". U mnie wyjście przed blok nic nie zmienia:( A rodzinka abonamenty płaci. Nigdy więcej Plusa!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W TAKIM RAZIE MUSIMY PISAĆ REKLAMACJE DO POLKOMTELA!!! NIECH WIEDZĄ, ŻE TO NIEJEDYNY PRZYPADEK
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
mgp napisał:
Zaraz zaraz czy to nie wlasnie na porebie byly te glosne protesty "wlascicieli 35m2 apartamentow" ? Szopka byla na cala polske jaki to ciemnogrod mamy w naszej stolicy wojewodztwa. A teraz placz? LOL
No właśnie o tym pisałem... Prawda jest taka, że z Orange właśnie przez to w najbliższym czasie zrezygnuję. W praktycznie całym południowym Lublinie jest masakra z tą siecią. Czasem na telefonie widoczny pełny zasięg, a przy próbie dodzwonienia - informacja o tym, że abonent niedostępny. Zrywa rozmowy, chwile ciszy w słuchawce, brzęczenie, jakieś strzały (tak mi sie skojarzyło - słychać strzały w 20 sekundzie;) )... I na bank nie jest to wina telefonu, bo sprawdzałem na czterech i jest to samo. Takie same problemy mają moi znajomi z telefonami z Orange.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Witam serdecznie, W odpowiedzi na Pani zapytanie dotyczące zasięgu w Lublinie przy ul. Nałkowskich uprzejmie informuję, iż opisana sytuacja wynika z wyłączenia stacji obsługującej wskazany obszar. Plan rozbudowy sieci przewiduje rekonstrukcję zasięgu w II połowie 2013 roku. Zjawisko ograniczonego zasięgu w przypadku telefonii komórkowej jest zjawiskiem normalnym - operator sieci gwarantuje i świadczy usługi telekomunikacyjne w zasięgu sieci cyfrowej w zakresie istniejących możliwości technicznych (§ 6 pkt 1. Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych). Zasięg, a przede wszystkim siła sygnału zależy od wielu czynników, zarówno od ukształtowania terenu, stopnia urbanizacji, a nawet od warunków atmosferycznych. Tym samym, ze względu na charakter sieci telekomunikacyjnej GSM 900/1800 PTK Centertel sp. z o.o. nie może gwarantować równomiernego i stałego zasięgu na całej powierzchni kraju. Wpływ na jakość połączeń, zasięgu może również mieć wpływ aparat telefoniczny. W przypadku aparatu korzystającego z sieci 3G, zmiana ustawień na sieć 2G może polepszyć jakość połączeń. Podpisując Umowę z PTK Centertel sp. z o.o. akceptują Państwo warunki z niej wynikające, m.in. zapewnienie Spółki o dostępności do połączeń w różnych miejscach Polski: w zasięgu sieci w zakresie istniejących możliwości technicznych. Brak, czy też osłabienie sygnału w danej lokalizacji nie narusza ani warunków zawieranych Umów, ani przepisów prawa. Pragnę również dodać, że w miejscowości Lublin usługi są dostarczane w ramach istniejących możliwości technicznych. Podobnie, jak w każdej innej lokalizacji parametry sieci podlegają stałemu monitoringowi i są konfigurowane w sposób zapewniający optymalną, jakość zasięgu w ramach posiadanych możliwości technicznych. W tej sytuacji mogę zaproponować zakup anteny zewnętrznej lub urządzenia polepszającego zasięg tzw. micro repeatera, oczywiście po uprzednim sprawdzeniu ich skuteczności. Micro repeatery są urządzeniami oferowanymi przez specjalistyczne firmy (łącznie z możliwością montażu). Niestety, nie posiadamy w ofercie handlowej tego typu urządzeń. Jeżeli jest Pan zainteresowany takim rozwiązaniem proponuję zapoznanie się z ofertą rynkową dostępną m.in. na stronach: www.dipol.com.pl , www.antenygsm.pl i www.telcob.pl, http://wzmacniacze-gsm.pl/ . Wyrażam nadzieję, że powyższe wyjaśnienia będą dla Pana pomocne. Pozdrawiam Daniel Lewczuk Doradca ds. Obsługi Klienta Indywidualnego PTK Centertel sp. z o.o.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tak mi odpisali na reklamację
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Biedny ten Polkomtel - tak go obsobaczają, a oni niewinni..... Jak o niezapłaconym rachunku to przypominają w kilku sms-ach, a o tak ważnej sprawie jak remont nadajników i braku zasiegu - jakoś upsss. I jeszcze zdziwko, ze ktoś śmiał zwrócić uwagę. Ludzie piszmy reklamacje!!! Dlaczego mamy im płacić, za cos do czego nie mamy dostępu!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Witam Jestem z Krasnika. Kilkakrotnie najpierw telefonowałem pod 2601 zgłaszając brak zasiegu i internetu. odpowiadali, że znaja sprawę i prosili uzbroić się w cierpliwość. Nic sie nie zmieniało przez kolejne tygodnie więc napisałem maila do Biura Obsługi( pr@plus.pl) skąd znowu odpowiedzieli, że znaja problem ale blabla bla. A teraz chamidło podaje gazecie, że to jednostkowy przypadek????!!! Nadal nie mam internetu w telefonie i nadal wysyłam maile do tych dziadów. Słuchajcie- piszmy do nich gromadnie i najczęściej jak sie da , bo widocznie biedacy nic nie wiedza o naszych problemach więc im o nich napiszmy. Nie chcę komentowac bzdurnej odpowiedzi tego pana o czynnikach wpływających na jakośc sygnału, bo miesiąc temu wszystko było ok. Poza tem płacimy rachunki za konktetną usługę i należy sie ona nam jak chłopu ziemia To, że Polkomtel nie powiadomił abonentów o braku sygnału to skur....stwo i nijak nie da sie tego wytłumaczyć. A zatem łapki na klawiaturę i uświadamiajmy naszego kochanego operatora kto jest dla kogo.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...