Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

\"Mam zasięg tylko na balkonie\"

Utworzony przez Dariusz, 5 listopada 2012 r. o 13:42 Powrót do artykułu
Przepraszam - podałem zły adres do korespondencji z Biurem Obsługi- ten jest właściwy"bok@plus.pl" Chociaż tamten do biura prasowego...hm skoro nikt nic nie wie tez dobry.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
tak - ja z POLSATEM miałam identyko- centrum Białegostoku i przez rok czasu płaciłam im za freeee !!!! gdzieś to mieli tylko windykacje nasylali jak w końcu przestałam płacić oszustwo - jak to płacić za coś czego się nie ma? a mimo że wykupiłam dekoder na własność niby to go zablokowali złodzieje !!!! gdzie są moje pieniądzeeee????
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
nic nowego że nie ma zasięgu, plus zszedł na dziady. Mieszkam w cenrum Kraśnika i nie ważne czy używam starego modelu telefonu czy najnowszego i tak zasęg jest tylko na balkonie albo w pokoju przy oknie. Czy to normalne w dzisiejszych czasach i przy takiej konkurencji?? Jaja sobie robią z ludzi
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W artykule w Dzienniku ten gość z Plusa ani słowem nie wspomina o remoncie nadajnika, a to podawali jako przyczynę braku zasięgu. Dziadostwo. Ja tez wysyłam im zgłoszenia o braku zasiegu na bok@plus.pl. Nie powiedzą, że o niczym nie wiedzieli.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ten się śmieje, kto się śmieje ostatni!!! Pamiętak jak każdy mi odradzał T-Mobile bo zasięg itd, a teraz sami się wypowiedzcie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja juz praktycznie zaklepałem sobie nowy telefon w T-Mobile, i cos mnie cholera podkusiło aby wrócic do Plusa. Musze sie męczyć ale to juz ostatni raz. A póki co mailuję bok@plus.bo płacę i wymagam
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ból to jest dopiero kiedy prowadzi się firme i zasięgu na całym Kraśniku brak i to nie pierwszy raz w tym roku tak się dzieje.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Od 4 dni na spławach zasieg jest tylko momentalnie, niewiem co sie dzieje z tym plusem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a nie momentami raczej...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeśli macie problemy z zasięgiem lub internetem w PLUSIE piszcie reklamacje przez internet bok@plus.pl [b]lub pisemnie Polkomtel Sp. z o.o- Reklamacje, ul.Postępu3, 02-676 Warszawa. Anulowali mi[/b] kwotę miesięcznego abonamentu za brak internetu w telefonie. Wystarczyło 100 maili i 3 reklamacje pisemne. Ale warto- nie dajmy się !!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
w piotrkowie koło lublina tez nie ma zasiegu w plusie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
witam mam problem z zasięgiem w Plusie od stycznia 2013. do grudnia 2012 zasięg był pełny a teraz nie ma go wcale. dzwoniłam do nich po 5 razy w miesiącu i oczywiście standardowa odpowiedź: zgłoszenie przyjęte odezwie się do pani ktoś z działu technicznego ale nigdy nikt się nie odezwał. po pół godziny od zakończenia rozmowy przychodził sms że zgłoszenie zakończone i dalej to samo - zasięgu jak nie było tak nie ma. napisałam reklamację i oczywiście negatywna odpowiedź. jakbym chciała z nimi zerwać umowę to jeszcze muszę kare zapłacić bo przecież to nie ich wina blebleble.... MASAKRA !!!!! banda deb***i!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 3 z 3

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...