Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Coś za dużo tych dziwnych zbiegów okoliczności, mogliby podać nazwę tego leku przeciwbólowego, może zawiera jakiś składnik który powoduje to uczulenie, bo jeśli choroba jest tak rzadka to dlaczego w naszym regionie to już jej drugi przypadek
Zaloguj się, aby oddać głos
0
cos podejzane, 2 przypadek w ciagu 3 tygodni? w tym samym mieści?? niezwykły zbieg okolocznosci. nie wierze ze te baby maja uczulenie na leki poniewaz jak maja 42 i 80 lat to musialy kiedys brac takie leki, to nie był ich "pierwszy raz" musi byc jakas partia zakazona
Zaloguj się, aby oddać głos
0
warto poczytać i zobaczyć http://www.hcfor.pl/choroby-mutacje-genety...esp-lyella.html
Zaloguj się, aby oddać głos
0
~gość~ napisał:
Coś za dużo tych dziwnych zbiegów okoliczności, mogliby podać nazwę tego leku przeciwbólowego, może zawiera jakiś składnik który powoduje to uczulenie, bo jeśli choroba jest tak rzadka to dlaczego w naszym regionie to już jej drugi przypadek
pierwsza ofiara pochodziłą z Płocka druga z Rzeszowa wiec nie z naszego regionu
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To paracetmol...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dlaczego nikt nie podaje nazwy leku-czyżby biznes był ważniejszy od ludzkiego życia ? To co robią w tej chwili firmy farmaceutyczne bazując na ludzkim niueszczęściu i ludzkiej naiwności to przechodzi wszelkie pojęcie. Disiaj regułka "Skonsultuj z lekarzem albo z farmaceutą" załatwia wszystko .Skoro pacjenta wysyła się po konsultację do lekarza to jaki problem aby lekarz wypisał mu receptę. Zastosowano wolnoamerykankę aby nabić kabzę farmaceutycznym koncernom nie zwżając na bezpieczeństwo człowieka.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
rycesz z zadópia napisał:
cos podejzane, 2 przypadek w ciagu 3 tygodni?
rycezru z "zadópia" widac, że ani czytać, ani pisać nie bardzo potrafisz, poćwicz najpierw w brudnopisie pisanie a potem na forum
Zaloguj się, aby oddać głos
0
paracetmol napisał:
To paracetmol...
Sęk w tym, że paracetamol jest w Coldrexie, Gripexie, Codiparze, Apapie i wielu innych specyfikach. No i można się przekarmić.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: