Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Ja bym na ich miejscu zacza od naprawienia drogi dla samochodow. Dziury ze trudno dojechac nad te jeziora a oni tu sciezke niewiadomo po co buduja. Tak naprawde bedzie to uzyteczne przez gora 4 miesiace w roku i to jak pogoda bedzie dobra. Ciekawe czy jakby zapytac mieszkancow Łęcznej co jest im bardziej potrzebne to wybraliby te sciezke. Najazabawniejsze jest to ze jak juz zbuduja te sciezke to i tak popaprani ekolodzy rowerzysci beda jezdzic obok droga. Tak sie dzieje na przyklad w drodze nad Zalwe w Lublinie. Wladza dumnie wybudowala scizke a zlosliwi rowerzysci i tak jezdza Janowska do Zemborzyc. Nie ma wiec zadnego sensu budowanie tego gdyz rowrzysta to taki czlowiek ze zlosliwie jezdzi ulicami tak zebya jak najbardziej przeszkadzac, wyprzedza z prawej strony zeby nie stac w korku a jak juz nie moze to nawet po chodniku i na czrwonym przejedzie. Ale oczywiscie o tym sie nie mowi bo na rowerzyste zlego slowa powiedziec nie mozna. Oni z zasady sa lepsi bo sa ekologiczni a najgorsi sa kierowcy bo zatruwaja spalinami.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
spokojnie to tylko wybory
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Aro napisał:
Ja bym na ich miejscu zacza od naprawienia drogi dla samochodow. Dziury ze trudno dojechac nad te jeziora a oni tu sciezke niewiadomo po co buduja. Tak naprawde bedzie to uzyteczne przez gora 4 miesiace w roku i to jak pogoda bedzie dobra. Ciekawe czy jakby zapytac mieszkancow Łęcznej co jest im bardziej potrzebne to wybraliby te sciezke. Najazabawniejsze jest to ze jak juz zbuduja te sciezke to i tak popaprani ekolodzy rowerzysci beda jezdzic obok droga. Tak sie dzieje na przyklad w drodze nad Zalwe w Lublinie. Wladza dumnie wybudowala scizke a zlosliwi rowerzysci i tak jezdza Janowska do Zemborzyc. Nie ma wiec zadnego sensu budowanie tego gdyz rowrzysta to taki czlowiek ze zlosliwie jezdzi ulicami tak zebya jak najbardziej przeszkadzac, wyprzedza z prawej strony zeby nie stac w korku a jak juz nie moze to nawet po chodniku i na czrwonym przejedzie. Ale oczywiscie o tym sie nie mowi bo na rowerzyste zlego slowa powiedziec nie mozna. Oni z zasady sa lepsi bo sa ekologiczni a najgorsi sa kierowcy bo zatruwaja spalinami.
Przepraszam bardzo - czy ścieżka rowerowa jest tylko dla mieszkańców Łęcznej!!! - cytat "Ciekawe czy jakby zapytac mieszkancow Łęcznej co jest im bardziej potrzebne to wybraliby te sciezke." z twojej wypowiedzi mozna tak wydedukować!!!!! Nie masz racji!!!!!!!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wreszcie coś z sensem! Od kilkudziesięciu lat jak wracam w weekendy znad jeziora samochodem, najniebezpieczniejsze sytuacje jakie widziałem to podczas jazdy w kolumnie, wyprzedzanie rowerzystów, z reguły widocznych w ostatniej chwili. Jeśli ta ścieżka rowerowa będzie zrobiona z głową, to rowerzyści będą tamtędy jeździli, a my kierowcy będziemy mogli szybciej i bezpieczniej dojechać do domu. Powodzenia.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
baster napisał:
Przepraszam bardzo - czy ścieżka rowerowa jest tylko dla mieszkańców Łęcznej!!! - cytat "Ciekawe czy jakby zapytac mieszkancow Łęcznej co jest im bardziej potrzebne to wybraliby te sciezke." z twojej wypowiedzi mozna tak wydedukować!!!!! Nie masz racji!!!!!!!!!
Ok zapytajmy wiec mieszkancow gminy Puchaczow i Ludwin oraz wsi Piaseczno oraz mieszkancow Lecznej czy najniezbedniejsza rzecza dla nich jest budowa sciezki zeby sobie ludzie mogli w lecie w dzien pojechac rowerem z Lecznej nad Piaseczno, no bo juz np z Lublina to watpie. 40 km rowerem to daleko. Oczywiscie ze powiedza ze sciezka jest OK, nikt temu nie zaprzecza, ale czy najwazniejsza w danej chwili? Jak dla mnie to luksus i wszedzie na siwiecie najpierw budowalo sie dobre drogi a potem sciezki rowerowe. U nas w Polandzie oczywiscie odwrotnie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
jestem rowerzystą i ścieżka jest mi jak najbardziej potrzebna a nasze otyłe społeczeństwo mogłoby się przesiąść z 15 letnich pordzewiałych padaczek na rowery.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To jak ma w końcu biec to ścieżka. Raz piszą Łęczna - Piaseczno, a za chwilę piszą Dąbrowa - Kaniwola - Nadrybie. Chyba sami nie bardzo wiedzą co chcą zbudować.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Pieniądze są z takiej puli, że nie da się ich wykorzystać na budowę dróg, mogą być wykorzystane na infrastrukturę ściśle turystyczną..
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ZNAJĄC NASZYCH CYKLISTÓW NA BMW CO TO DLA NICH ŚCIEŻKA.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Aro napisał:
Ok zapytajmy wiec mieszkancow gminy Puchaczow i Ludwin oraz wsi Piaseczno oraz mieszkancow Lecznej czy najniezbedniejsza rzecza dla nich jest budowa sciezki zeby sobie ludzie mogli w lecie w dzien pojechac rowerem z Lecznej nad Piaseczno, no bo juz np z Lublina to watpie. 40 km rowerem to daleko. Oczywiscie ze powiedza ze sciezka jest OK, nikt temu nie zaprzecza, ale czy najwazniejsza w danej chwili? Jak dla mnie to luksus i wszedzie na siwiecie najpierw budowalo sie dobre drogi a potem sciezki rowerowe. U nas w Polandzie oczywiscie odwrotnie.
No jak dla Ciebie 40 km na rowerze to dużo to faktycznie ta ścieżka nie będzie dla Ciebie. Ja ze swoim 9-letnim synem przejeżdżam taki dydtans bez problemu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Aro napisał:
Najazabawniejsze jest to ze jak juz zbuduja te sciezke to i tak popaprani ekolodzy rowerzysci beda jezdzic obok droga. Tak sie dzieje na przyklad w drodze nad Zalwe w Lublinie. Wladza dumnie wybudowala scizke a zlosliwi rowerzysci i tak jezdza Janowska do Zemborzyc.
A gdzie obok Janowskiej jest scieżka? Jeżeli chodzi ci o tą wzdłuż Bystrzycy, to spójrz na mapę. Wzdłuż Janowskiej biegnie przez jakieś 5 metrów. Równie dobrze mógłbyś się kierowców spytać dlaczego jeżdżą Janowską zamiast drogą krajową 19. Przecież władza wybudowała całkiem fajną szeroką drogę a złośliwi kierowcy i tak jeżdżą Janowską.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
a od kiedy trasa z Dąbrowy do Nadrybia = Łęczna - Piaseczno?? kto taki projekt wymyślił? przecież to śmiech na sali Dąbrowa to nie Łęczna, a Nadrybie to nie Piaseczno jeszcze, chociaż tytuł można było inny wstawić żeby sens w tym jakiś był a nie brednie...
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: