Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Kolejna pacjentka bez skóry walczy o życie

Utworzony przez kokos, 31 marca 2010 o 10:18 Powrót do artykułu
Chyba bardziej logiczne jest oddzielenie się naskórka od skóry, z racji tej, że naskórek jest na wierzchu - nie odwrotnie... trzeba trochę pomyśleć, zanim się coś chlapnie....
Zaloguj się, aby oddać głos
0
trzecia ofiara i brak informacji o nazwie leku....
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To nie skóra oddzieliła się od naskórka, lecz naskórek do skóry właściwej. Różnica wydawać by się mogła niewielka, jednak zasadnicza. Tytuł ("pacjentka bez skóry") świadczy o totalnej ignorancji.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
POPIERAM WYPOWIEDZI POWYŻEJ........ A MOŻE ZOSTAŁA OSKALPOWANA.?? PONOC LEKI PRZECIWBÓLOWE MAJA TAKIE DZIAŁANIE
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zgadzam się, kretyńska nazwa newsa.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Reakcja była po leku zawierającym paracetamol, czyli mogła być po apapie, codiparze, panadolu, tabcinie, coldrexie, gripexie, saridonie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
...lub innych zawierających paracetamol...
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: