Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Poświęć swój czas i pomóż Hubertowi choremu na autyzm

Utworzony przez fdfdfdffd, 2 sierpnia 2014 o 11:40 Powrót do artykułu
ludzie nie marnujcie kasy na takie głupoty!!!!! co mnie obchodzi ze dziecko ma autym to nie powód zeby mu rozrywki zapewniać!!!!! w polsce pieniadze są przeznaczane na glupoty i to jeszcze w moim województwie. jak dziecko jest chore to trzeba je wziać do szpitala i niech przymusowo leży!!!! a nie dawać mu rozrykę.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ale ty czytelniku ogranicziny jesteś - żeby dosłownie nie powiedzieć że głupi
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nie no chyba komuś się w głowie pomieszało więc według jego sposobu trzeba go do szpitala i zamknąć, bo przecież innych się odseparowuje. 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
No tak, wolontariusze są za pieniądze, a szpital byłby za darmo- tok rozumowania= inteligencja kurczęcia.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ta metoda nie jest dobra
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Siedzenie z dzieckiem w domu , To dziecko trzeba  uczyć tego świata !!  , a nie wprowadzać mu schematy Zamknięty w pokoju  z tego co wiem jak ma " dobry " dzień to  " pracuje " a jak nie to to nawet przez te 1,5  godz. nie da sie dotknąc , metoda ogranicza mu kontakt z rówieśnikami i normalne funkcjonowanie  jak wyjście do szkoły , przedszkola itd , ale każdy jak sie uczepi czegoś to wierzy w cuda .uczcie dziecka świata  , bo swiat do niego się nie przystosuje , on musi  sie przystosować !
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ludzie nie marnujcie kasy na takie głupoty!!!!! co mnie obchodzi ze dziecko ma autym to nie powód zeby mu rozrywki zapewniać!!!!! w polsce pieniadze są przeznaczane na glupoty i to jeszcze w moim województwie. jak dziecko jest chore to trzeba je wziać do szpitala i niech przymusowo leży!!!! a nie dawać mu rozrykę.
Człowieku weż no przeczytaj co napisałeś! Wstyd! Skąd wy się bierzecie "mondrale". Szambo gdzieś wylało?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Hymmm  dziwne  czemu jak chodziny  do alphy , to nam nie mówią aby zabrać dzieciaka  zamknąc w pokoju  i naganiać  wolnotariuszy  ? taka sama  metoda jak w poradnaich ,fundacjach z tym że dziecko jest bardziej odizolowane ? i to ma być dobre ?  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Chodzę do Huberta już pół roku i widzę dużą poprawę więc nie sądzę  aby ta metoda była zła, a co do pieniędzy robimy to za darmo, nawet musimy dokładać na bilety, ale warto pomagać:)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
lkj   -- a do mojego synka tez bys  przyszła/ przyszedł za darmo  ? 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
aga, jesli Twoje dziecko jest chore to tak, przyjde do niego za darmo, jeśli chcesz sobie tylko odpocząć podrzuć teściowej :)) Nie rozumiem podejścia osób, które się tu wypowiedziały... Kobieta prosi o pomoc, cel jest szczytny, dość szybko jak na dziecko z autyzmem osiągany. Postawa aktywnych Wolontariuszy powinna być promowana, a nie tłamszona durnymi tekstami. Tak na prawdę dzieci z autyzmem jest sporo, dzięki tej terapii mają szanse na normalne funkcjonowanie, a dobrze wyprowadzony autystyk to też komfort dla społeczeństwa, bo jest mniejsza szansa, że wyleci przed maske samochodu albo zniszczy za głośno działający sprzęt nalezący do Was, ale właśnie w tej chwili dziecku przeszkadzające. A dziecko rośnie, sił nabiera, w Waszym społeczeństwei będzie żyło, gdy skończy 25 lat i nie będzie żadnej placówki, gdzie można ,go upchnąć. Z Twoim dzieckiem aga bedzie obcowało. Mylicie się, jeśli myślicie, że metoda jest wątpliwa. Ktoś ją już wcześniej wypróbował, skoro nabiera rozgłosu. Więc darujcie sobie durne komentarze. I ruszcie tylki sprzed telewizora, kompa i innych dopieszczaczy i zróbcie coś dobrego. Dającego stukroć więcej satysfakcji niż lizanie monitora
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Siedzenie z dzieckiem w domu , To dziecko trzeba  uczyć tego świata !!  , a nie wprowadzać mu schematy Zamknięty w pokoju  z tego co wiem jak ma " dobry " dzień to  " pracuje " a jak nie to to nawet przez te 1,5  godz. nie da sie dotknąc , metoda ogranicza mu kontakt z rówieśnikami i normalne funkcjonowanie  jak wyjście do szkoły , przedszkola itd , ale każdy jak sie uczepi czegoś to wierzy w cuda .uczcie dziecka świata  , bo swiat do niego się nie przystosuje , on musi  sie przystosować !
Widziałaś kiedyś lwa w cyrku? Najpierw jego trener musiał wejsć w relacje z nim, żeby potem poprowadzić go do ludzi i nauczyć się ich nie bać. Proste prawda? Tak samo jest z dziećmi autystycznymi - oswajamy go, potem wprowadzamy w Nasz świat
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ludzie nie marnujcie kasy na takie głupoty!!!!! co mnie obchodzi ze dziecko ma autym to nie powód zeby mu rozrywki zapewniać!!!!! w polsce pieniadze są przeznaczane na glupoty i to jeszcze w moim województwie. jak dziecko jest chore to trzeba je wziać do szpitala i niech przymusowo leży!!!! a nie dawać mu rozrykę.
Dopiero teraz zauważyłam ten wątek. Gdyby nie te posty pod spodem, bez wahania bym go usunęła. Chociażby dlatego, ze mogą to przeczytać jego bliscy. To, co napisałeś, jest okrutne i bezduszne.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: