Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Prokurator nie odpuszcza burmistrzowi Łęcznej

Utworzony przez Gość, 9 sierpnia 2009 o 09:14 Powrót do artykułu
Pozdro dla prokuratury Jak można umorzyć sprawę zanim się ona zaczęła!!! Równość wobec prawa!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gość napisał:
Pozdro dla prokuratury Jak można umorzyć sprawę zanim się ona zaczęła!!! Równość wobec prawa!
ty oczywiście znasz sprawę i już być zamknął burmistrza? To jest najlepszy burmistrz w historii Łęcznej,a nie myli się TYLKo nierób co klepie w klawiatórę i nic mądrego i dobrego nie zrobił na tym świecie
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nie znam tego Burmistrza, ale bywam w tym miescie i widzę co sie tam dzieje. Bardzo dobrze, że cos robi czasem nawet przekraczając prawo- może trochę naciągając bym powiedziała. Rekompensata została przyznana- szkoda naprawiono, nikt nie ma roszczeń więc o co chodzi. Stołek dla kogoś potrzebny. Wsadza gówniarza po linii - nic nie bedzie robił, niczego nie podpisze , bo się nie zna na niczym. Procedury- co to takiego idla kogo??? O to chodzi w tym kraju nic nie robic, stołka pilnować i kase podatników czesać, takiego chcecie ???
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Typowa pokazówka.. Pewnie i tak stanie na tym, że zostanie sprawa umorzona i nic mu nie zrobią
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ludzie dajcie spokój, to jedyny burmistrz Łęcznej który zasłużył sobie na to, że świnie nazwali jego imieniem...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
janek z łęczny napisał:
Ludzie dajcie spokój, to jedyny burmistrz Łęcznej który zasłużył sobie na to, że świnie nazwali jego imieniem...
To ty nie odróżniasz ~świni od dzika i piszesz w publicznym forum to to tak jak ja bym nie odróżnił świni od janka z łęczny
Zaloguj się, aby oddać głos
0
jeżeli już to nie dzik (on) a locha (ona) gdyż w tym roku "Teo" kończy 30lat, tak bo najpierw stał w "spółdzielcy" a ten sklep otwarto w 1989 r., dopiero później rada miasta zmieniła szczegóły w uherbieniu miasta by był on bardziej męski, ale posągowi zapomnieli dodać tego szczegółu.... to tak na marginesie
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ty wmordejankaja to nie jedt dzik tylko guziec, a janek wiec co gada, w łęcznie nie mowi sie juz " ty śwnio" tylko "ty teo".. a takih teów co to chca sobie porzadzic to pełno....
Zaloguj się, aby oddać głos
0
maryś napisał:
, w łęcznie nie mowi sie juz " ty śwnio" tylko "ty teo".. a takih teów co to chca sobie porzadzic to pełno....
jesteś głupia jak i nie pisz o Łęcznej ale o swojej wiosce
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Właściciele dostali rekompensatę ale prokurator nie,dlatego tak jest.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: