Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
A do 2011 mogą zamieszkać w szybie węglowym po wyrobisku i opał darmowy -no nie?.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ludzie sa pokrzywdzeni przez los, ktos powinien im pomóc, niech miasto daje kase na stancje zanim wybuduje nowe bloki socjalne.a pani prezes moglaby sie nie znecac psychicznie nad dziecmi i ludzmi wysylajac koparki
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jest mi przykro, ze sa w takiej sytuacji, ale...moze razem z lokalem warto by bylo zafundowac rodzinie darmowa antykoncepcje??? Zaraz tutaj zapewno ktos napisze, ze kto bedzie robil na moja emeryture...Na pewno nie ludzie, ktorych nawet nie stac na oplacenie stancji, przeciez skladka emerytalna jest czescia zarobkow, a jesli sie prawie nic nie zarabia, to z ile takiej skladki bedzie? Jak to sie jest, ze tyle osob jest w stanie jakos sobie poradzic- a przeciez wiekszosc Polakow nie zyje w luksusie- i przynajmniej placic wlasne rachunki, podczas gdy inni potrafia tylko wyciagac reke to gminy, a w miedzyczasie powiekszac rodzine. Jak dla mnie zasada jest prosta: powinno sie posiadac taka rodzine, jaka jest sie w stanie utrzymac (czyli zapewnic dach nad glowa, jedzenie, edukacje, ubrania itd), Jesli kazdy bedzie zyl z nadzieje, ze "Pan Bog dal dzieci to i da na dzieci", to cale panstwo pojdzie z torbami, bo kto bedzie placil na pomoc socjalna?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Burmistrz nie wie co ma w zasobach gminy mieszkania socjalne i komunalne są ale skoro są dziedziczone lub stanowią kolejne mieszkanie bo po co mają płacić za własne skoro mam socjalne etc może by się znalazła jakaś komisja i sprawdziła mieszkania z zasobów gminy i zasadność ich spożytkowania zawsze można by było coś znaleźć a i stan owych socjalnych czy komunalnych świadczy o mieszkańcach ,,miasta" którym się wszystko należy a od siebie to nic bo wszystko się należy chore chore i jeszcze raz chore
Zaloguj się, aby oddać głos
0
zgadzam się w 100 % z Gościem nikt nie kazał rodzinie mieć taki liczy zasób dzieci, przecież jak nie stać mnie nawet na mieszkanie to po co myśleć o dzieciach,co one są winne ??? głupota ludzka nie zna granic. Bo lepiej nic nie robić tylko prosić o pomoc,i wiecznie mówić "nie stać mnie bo mam wieloosobową rodzinę" Matko każdy z nas może zrobić sobie gromadkę dzieci i nic nie robić tylko ciągnąć od państwa.Każdy z nas wie albo powinien wiedzieć jak się można zabezpieczać,a jak nie wie to niech państwo łoży na edukacji ludzi na temat seksu,może nie pieniądze ale darmowe środki zabezpieczające przed ciążą.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
szkoda ze wasi starsi nie zalozyli sobie gum
Zaloguj się, aby oddać głos
0
szkoda, że wy co tak piszecie nie macie rozumu!!!!!to nie jest patologia, tylko ludzie, ktorzy pracuja. Na stancje nie stac jest mlodych małżeństw bez dzieci jesli stancja wynosi 1000zł, a jak ktos ma tyle dochodu.najlepiej i najszybciej jest ocenic zle drugiego czlowieka. troche z sercem do ludzi!!!!!!!!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gość napisał:
szkoda, że wy co tak piszecie nie macie rozumu
Ty z małpim rozumem.Nie bądź taki cwany. Przeczytaj tekst jak umiesz czytać,nie jak małpa powtarzaj brednie. Kazdy by chciał aby Gmina mu fundowała mieszkanie za darmo. Niektórym należy pomagać,ale większość musi radzić sobie sama. A i musi pamiętac o antykoncepcji, nie,nie tej która każe stosować kościól katolicki, ale o antykoncepcji z rozumem. A jak ktos ma małe mieszkanko,albo nie swoje to niech się zastanowi i czeka z dziećmi na powiększenie mieszkania.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
jak kazdy by chcial dostac za darmo to pewnie pierwszy bylbys w kolejce. za darmo daje sie najbardziej poszkodowanym mieszkancom, ktorzy sobie nie radza. przeczytaj sobie ksiazke trafiona przez piorun to sie cos dowiesz o antykoncepcji, a jak nic do ciebie nie dotrze to przeczytaj jeszcze raz i tak do skutku az zmienisz bledne myslenie
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gość napisał:
"Pan Bog dal dzieci to i da na dzieci", to cale panstwo pojdzie z torbami, bo kto bedzie placil na pomoc socjalna?
Brawo. W takim razie niech ci którzy tak się rozczulają nad biedakami niech ida do przedstawiciela Boga i niech on da tymczasem utrzymanie w/g słow: "Pan Bog dal dzieci to i da na dzieci",
Zaloguj się, aby oddać głos
0
płytkośc niektorych rozumów przekracza granice
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Piszecie a sami pewnie nie znależliście się w takiej sytuacji. A nie którym przydała bu się taka lekcja życia. To tyczy się każdej osoby która uważa że tym ludziom się nic nie należy. Moim zdaniem nie znacie całego przebiegu tej sytuacji a macie czelność oczerniać ich i oceniać. Ciekawa jestem tylko tego czy wszyscy Ci którzy myślicie że Ci ludzie mają za dużo dzieci są winni a przecież karzdy kto zostanie spytany ile chce mieć dzieci to odpowie ile Bóg da . A tu co tylko oczernianie i dokucznie. Ciekawa jestem też tego czy wy jak byście byli w takiej sytuacji co Wy byście zrobili. Pewnie większość odopowie że nie dopusci do takiej sytuacji. Ale niech nie mówi hop do puki nie przeskoczy. Mi jest szkoda tych ludzi. mam pytanie do tych wszystkich ludzi CZy wy nie macie serca???????????? Teraz pokazaliście jacy jesteście nie ludzcy oby tak dalej ....
Zaloguj się, aby oddać głos
0
popieram ostatni post, do rodziny pokszywdzonych, nie przejmujcie się tym co ludzie pisza, bo to nie sa ludzie, teraz jak media poruszyly sprawe nic wam nie zrobia, i tak was nie wyrzuca bo jakim prawem. głowa do góry, tydzien, dwa sprawa ruszy. Wierzcie w to, ze jutro bedzie lepszy dzien
Zaloguj się, aby oddać głos
0
juśka napisał:
popieram ostatni post, do rodziny pokszywdzonych, nie przejmujcie się tym co ludzie pisza, bo to nie sa ludzie, teraz jak media poruszyly sprawe nic wam nie zrobia, i tak was nie wyrzuca bo jakim prawem. głowa do góry, tydzien, dwa sprawa ruszy. Wierzcie w to, ze jutro bedzie lepszy dzien
I weźcie się pierdzielone darmozjady do roboty a nie tylko się rżnąć jak króliki.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
~gość~ napisał:
I weźcie się pierdzielone darmozjady do roboty a nie tylko się rżnąć jak króliki.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Co do tego "żrnięcia" młody człowieku to rodzice wyrządzili krzywde właśnie tobie że nie założyli gumy lub przez przypadek im pękła w trakcie. Widać kogo się poiera w tym kraju prostytutki, złodzieji , gwałcicieli lezbijki i gejów. To są ludzie a nie zwierzęta i jestem obużona,że ty który przyznaje się że jest człowiekiem innych uosabia na zwierzęta. Jeżeli byłeś skrzywdzony w dzieciństwie przez los to badzo mi przykro ale nie oceniaj inych jak sam nie znasz dokładnie sytuacji. Nawet nie zdajesz sobie sprawy że narazie im jest źle ale jutro sytuacja może się diametralnie odwrócić. Także wasz swoje słowa bo jak Ciebie spotka jakaś krzywda żeby się na Ciebie nie wypieli.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
z sercem napisał:
Co do tego "żrnięcia" młody człowieku to rodzice wyrządzili krzywde właśnie tobie że nie założyli gumy lub przez przypadek im pękła w trakcie. Widać kogo się poiera w tym kraju prostytutki, złodzieji , gwałcicieli lezbijki i gejów. To są ludzie a nie zwierzęta i jestem obużona,że ty który przyznaje się że jest człowiekiem innych uosabia na zwierzęta. Jeżeli byłeś skrzywdzony w dzieciństwie przez los to badzo mi przykro ale nie oceniaj inych jak sam nie znasz dokładnie sytuacji. Nawet nie zdajesz sobie sprawy że narazie im jest źle ale jutro sytuacja może się diametralnie odwrócić. Także wasz swoje słowa bo jak Ciebie spotka jakaś krzywda żeby się na Ciebie nie wypieli.
Pomijając już całkowicie treść artykułu proponowałbym lekturę słownika ortograficznego i dopiero późniejsze udzielanie się publicznie na forum.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jestem zdania ze ludziom powinno sie pomagac jesli potrzebuja pomocy. Prosze mi powiedziec gdzie jest logiczne myslenie naszych urzedow. Wymeldowano mnie z wlasnosciowego mieszkania mimo ze bylo placone przeze mnie za czynsz. A wymeldowano mnie z wlasnego mieszkania bo inaczej nie przydzielono by dotacji do mieszkania. Takich ludzi jest wiecej, wyjezdzaja za granice a gmina placi im czynsz. To dopiero wola o pomste do nieba.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Miasto samo nie wie co ma w swoich zasobach niektórzy mają własne domy i mieszkania komunalne, lokale socjalne dziedziczone wbrew prawu itd
Zaloguj się, aby oddać głos
0
z sercem napisał:
Piszecie a sami pewnie nie znależliście się w takiej sytuacji. A nie którym przydała bu się taka lekcja życia. To tyczy się każdej osoby która uważa że tym ludziom się nic nie należy. Moim zdaniem nie znacie całego przebiegu tej sytuacji a macie czelność oczerniać ich i oceniać. Ciekawa jestem tylko tego czy wszyscy Ci którzy myślicie że Ci ludzie mają za dużo dzieci są winni a przecież karzdy kto zostanie spytany ile chce mieć dzieci to odpowie ile Bóg da . A tu co tylko oczernianie i dokucznie. Ciekawa jestem też tego czy wy jak byście byli w takiej sytuacji co Wy byście zrobili. Pewnie większość odopowie że nie dopusci do takiej sytuacji. Ale niech nie mówi hop do puki nie przeskoczy. Mi jest szkoda tych ludzi. mam pytanie do tych wszystkich ludzi CZy wy nie macie serca???????????? Teraz pokazaliście jacy jesteście nie ludzcy oby tak dalej ....
Więc z powodu że jest Ci szkoda opodatkuj się dodatkowo na rzecz wielodzietnych rodzin oni będą robić dzieci a Ty będziesz mieć nadzieje że kiedyś one zapracują na Twoją emeryturę ! I powiem Ci tak swoje lata mam , mam dwoje dorosłych już potomków i choć mogłem mieć więcej wtedy nie miałem mieszkania zapewniającego komfort ich wychowania i z żoną powiedzieliśmy stop bo wiedzieliśmy że niewielkie mamy szanse by uzyskać mieszkanie większe ,więc można myśleć trzeźwo i logicznie i w trakcie myśleć głową nie tą małą główką i nigdy bym nie powiedział ile Bóg da bo ani kościół ani Bóg nie zawraca sobie głowy w materialną i wymierną pomoc,kiedy tacy ludzie jej potrzebują ! Inną sprawą jest natomiast pomoc państwa i w jednym się zgodziłem kiedyś z Wałęsą trzeba dawać wędkę nie rybę tylko teraz nastały czasy eksterminacji obywateli Polskich i nie ma ani ryby ani wędki więc robienie dzieci stało się dla niektórych sposobem na życie to co piszę jest brutalne ale nauczmy się w końcu nazywać rzeczy po imieniu i nie mam tu na myśli konkretnie tej rodziny ale wszystkich rodzin z całej Polski bo chyba wiadomo że takich rodzin jest cała masa i co robił lub robi rząd i władza NIC a przecież też są Polakami i czytać umieją rozumieją polską mowę więc wiedzą tak jak i kościół też doskonale wie w jakiej sytuacji są tam rodziny i co pomógł !?Teraz Caritasowi oraz innym firmom lepiej jest ogłosić zbiórkę kasy na Haiti (nie twierdzę że tam nie trzeba) ale jakoś dziwne że tu ludzi wywala się na bruk a tam w/w firma organizuje zbiórkę kasy by wysłać trochę wody i to jest śmieszne ale i pokrętne !.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: