Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Katastrofa śmigłowca pod Lubartowem

Utworzony przez pi-lot, 29 października 2008 o 16:14 Powrót do artykułu
100m to za mało aby wylądować bezpiecznie w autorotacji ukośnej, zwłaszcza że chyba padły dwa silniki i był miękki grunt
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jest jeszcze autorotacja, co jest sytuacją awaryjną dla śmigłowca.Obracający się podczas autorotacji wirnik nośny pobiera energię od strug napływającego powietrza (pośrednio od ciężaru opadajacej maszyny) bez wykorzystania napędu (silników) zapewniając lot. Pilot wiropłata, w locie bezsilnikowym, dysponując sterowaniem okresowym i sterowaniem ogólnym może autorotacyjnie wylądować.To podstawa w szkoleniu pilotów śmigłowcowych.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Załoga przeżyła tylko dzięki doświadczeniu i umiejętnościom pilota który wylądował dzięki autorotacji. Chylę czoła przed takimi ludźmi.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: