Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

500 tys. zł na mieszkania dla powodzian z Wilkowa

Utworzony przez Gość, 16 grudnia 2010 o 18:37 Powrót do artykułu
A były burmistrz Kraśnika Piotr czubiński w listopadzie za 500 000zł kupił fontannę.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
super! będzie na waciki!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Super.Za 2 lata znowu ich zaleje .Mieszkańców domów których zalało powyżej okien powinno się przenieść na nowe tereny .2 mld zł poszło na odszkodowania .Za kilka lat znowu ich zaleje.I tak do usranej śmierci , bo zachciało im się mieszkać nad rzekami .
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ciekawe,czy do wiosny dojdą te pieniądze do Wilkowa? Te pieniądze to wynik działania poprzednich niedorajdów/Ci sami są teraz/ i wojewody.Gdyby wykazali odrobinę woli,inicjatywy i chęci niesienia pomocy ,to Ci ludzie nie musieli zostać w kontenerach czy w wynajętych mieszkaniach.Tylko panowie zajęci byli wyborami,wywiadami na wałach i przyjmowaniem oficieli,a nie pomocą tym ,których dotknęło nieszczęscie.To samo dotyczy wojewody,ktora zajmowała promowaniem męża na starostę powiatu biłgorajskiego.Tych nieszczęść nie koniec:wały są odbudowane byle jak i pierwsza większa wiosenna woda zaleje Wilków.Czy ktoś się tym ineresuje?Ich obchodzą koalicje,układy i kasa.Ten sam układ partyjny wcisnął na stołek marzsałka nową twarz i uwarzają ,że to będzie odnowa,a to będzie od nowa,ale to samo!Układy korupcyjne i kłAMSTWA ZOSTAŁY PRZYKRYTE i karawana jedzie dalej!!!Ta obłuda przypomina mi czasy propagandy PZPR-ZSL ,tylko drugi człon zmienił pierwsza literkę!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
głupota, głupota i jeszcze raz głupota NIC BYM NIE DAŁ, wyremontowali domy mają jak w pałacach i dalej im mało, nabrali pieniądze za nic, bo tan co naprawdę coś miał to g... w porównaniu do tego dostał a ci ci mieszkali w drewnianych jamkach i oborach teraz pałace mają, gdzie tu sprawiedliwość, codziennie umierają ludzie w wypadkach, dzieci na różne choroby, a nawet niejednemu zdechnie 20 krów i im się nic nie daje, nie pomaga i jest dobrze a tu zalało piwnice, i wielkie szkody mają PARANOJA teraz czekamy na wyższy VAT, ubezpieczenia zdrożeją i wszystko po kolei i to wszystko dzięki temu że trzeba było pomóc,
Zaloguj się, aby oddać głos
0
czemu wszyscy dziennikarze znajdują takich co im się nie udało odbudować chałup jak takich to w Wilkowie z palcem jednej reki policzyć jak przechlali to co dostali to ich sprawa niech teraz marzną w kontenerach. Pokarzcie jak większość domów została odbudowana jak stare rozwalające się chałupy zostały po remontowane jak ludzie ciągną kasę i ile mają, przez ta powódź to pracować przez parę lat nie będą musieli bo tyle kasy maja. Pracuje w budowlance i myślicie że jak kupując drzwi to sobie kupią jakieś normalne kiedyś snopkiem przystawiali a teraz drzwi za 2 tysie to dla nich badziew za 4-6 kupują co normalny człowiek by tyle za drzwi nie dał. Zrobili się wielmożni chrabianie co to kur... nie oni bo z powodzi aby im zniżki robić a jak przyjdzie do płacenie to każdy pliki wyciąga po parę tysi i rzuca ci na ladę jak psu jakiemuś nic im nie dawać to się naucza szanowac co dostali i docenioa to bo teraz to aby chodza i sie panosza że im to sie nalezy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gość napisał:
czemu wszyscy dziennikarze znajdują takich co im się nie udało odbudować chałup jak takich to w Wilkowie z palcem jednej reki policzyć jak przechlali to co dostali to ich sprawa niech teraz marzną w kontenerach. Pokarzcie jak większość domów została odbudowana jak stare rozwalające się chałupy zostały po remontowane jak ludzie ciągną kasę i ile mają, przez ta powódź to pracować przez parę lat nie będą musieli bo tyle kasy maja. Pracuje w budowlance i myślicie że jak kupując drzwi to sobie kupią jakieś normalne kiedyś snopkiem przystawiali a teraz drzwi za 2 tysie to dla nich badziew za 4-6 kupują co normalny człowiek by tyle za drzwi nie dał. Zrobili się wielmożni chrabianie co to kur... nie oni bo z powodzi aby im zniżki robić a jak przyjdzie do płacenie to każdy pliki wyciąga po parę tysi i rzuca ci na ladę jak psu jakiemuś nic im nie dawać to się naucza szanowac co dostali i docenioa to bo teraz to aby chodza i sie panosza że im to sie nalezy.
Popieram nic bym nie dała.Wystarczy popatrzec w sklepie meblowym jakie sa zamawiane meble i za jaka kase.Dobrze ze maja kible w domach,bo jak by mieli za stodola to by do nich jezdzili samochodami, stac ich na szystko. Wszystko im potopilo ale samochodów nie.Po zatrudniali nierobow dali im po 2tys kto na naszym terenie zatrudniony w jakims zakladzie zarabia takie pieniadze.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
witam po co takie mocne słowa że zero pomocy tylko czy ktoś zastanowił się żeby złożyć jakiś wniosek do organów ścigania o wyłudzaniu kasy dużo gadania i pisania nie ma żadnej kontroli to doją nas podatników wody miał w domu 70 cm a remontuje cały dom włącznie z dachem bo mu woda dach zalała jego dobytek cały był wart około 1000 tys a na remont dostał 9800 tys+ 30tys z inych zapomogów i sie śmieje hehehehe
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Taka prawda napisał:
Super.Za 2 lata znowu ich zaleje .Mieszkańców domów których zalało powyżej okien powinno się przenieść na nowe tereny .2 mld zł poszło na odszkodowania .Za kilka lat znowu ich zaleje.I tak do usranej śmierci , bo zachciało im się mieszkać nad rzekami .
ty dupku my tu mieszkamy od pokolen i nie bylo powodzi od 167 lat wystarczylo poprawic wal ktory zrobili okupanci okolo 2,5 kilometra
Zaloguj się, aby oddać głos
0
lubelak napisał:
witam po co takie mocne słowa że zero pomocy tylko czy ktoś zastanowił się żeby złożyć jakiś wniosek do organów ścigania o wyłudzaniu kasy dużo gadania i pisania nie ma żadnej kontroli to doją nas podatników wody miał w domu 70 cm a remontuje cały dom włącznie z dachem bo mu woda dach zalała jego dobytek cały był wart około 1000 tys a na remont dostał 9800 tys+ 30tys z inych zapomogów i sie śmieje hehehehe
to zamieszkaj w wilkowie jak bedziesz miec szczescie to cie zaleje syf z szamba cmentarza i wszystkie scieki ciekawe czy wtedy ci bedzie wesolo bo mnie nie do dzi mam mokre sciany i smrod o oluksusach nie mysle bo nie ma za co kupic mebli za to firmy sie ciesza bo dra z nzas ile chca
Zaloguj się, aby oddać głos
0
obser napisał:
Popieram nic bym nie dała.Wystarczy popatrzec w sklepie meblowym jakie sa zamawiane meble i za jaka kase.Dobrze ze maja kible w domach,bo jak by mieli za stodola to by do nich jezdzili samochodami, stac ich na szystko. Wszystko im potopilo ale samochodów nie.Po zatrudniali nierobow dali im po 2tys kto na naszym terenie zatrudniony w jakims zakladzie zarabia takie pieniadze.
to sie ku.. przeprowadz ciekawe jak masz w domu myslisz ze nikt nic nnie mial? to dlaczego nie zrobili walu w pore z czego ludzie maja zyc
Zaloguj się, aby oddać głos
0
obser napisał:
Popieram nic bym nie dała.Wystarczy popatrzec w sklepie meblowym jakie sa zamawiane meble i za jaka kase.Dobrze ze maja kible w domach,bo jak by mieli za stodola to by do nich jezdzili samochodami, stac ich na szystko. Wszystko im potopilo ale samochodów nie.Po zatrudniali nierobow dali im po 2tys kto na naszym terenie zatrudniony w jakims zakladzie zarabia takie pieniadze.
ciekawe gdzie chodzisz srac
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gość napisał:
czemu wszyscy dziennikarze znajdują takich co im się nie udało odbudować chałup jak takich to w Wilkowie z palcem jednej reki policzyć jak przechlali to co dostali to ich sprawa niech teraz marzną w kontenerach. Pokarzcie jak większość domów została odbudowana jak stare rozwalające się chałupy zostały po remontowane jak ludzie ciągną kasę i ile mają, przez ta powódź to pracować przez parę lat nie będą musieli bo tyle kasy maja. Pracuje w budowlance i myślicie że jak kupując drzwi to sobie kupią jakieś normalne kiedyś snopkiem przystawiali a teraz drzwi za 2 tysie to dla nich badziew za 4-6 kupują co normalny człowiek by tyle za drzwi nie dał. Zrobili się wielmożni chrabianie co to kur... nie oni bo z powodzi aby im zniżki robić a jak przyjdzie do płacenie to każdy pliki wyciąga po parę tysi i rzuca ci na ladę jak psu jakiemuś nic im nie dawać to się naucza szanowac co dostali i docenioa to bo teraz to aby chodza i sie panosza że im to sie nalezy.
a wy zasrane firmy zdieracie z nas ile sie da niektore powstaly od powodzi nie bardzo maja pojecie jak wbic gwozdzia w siane a cenniki to chyba z kosmosu a ludzie musza bulic bo jakie maja wyjscie zeby zdazyc w terminie bo reszta kasy przepada
Zaloguj się, aby oddać głos
0
MArian napisał:
głupota, głupota i jeszcze raz głupota NIC BYM NIE DAŁ, wyremontowali domy mają jak w pałacach i dalej im mało, nabrali pieniądze za nic, bo tan co naprawdę coś miał to g... w porównaniu do tego dostał a ci ci mieszkali w drewnianych jamkach i oborach teraz pałace mają, gdzie tu sprawiedliwość, codziennie umierają ludzie w wypadkach, dzieci na różne choroby, a nawet niejednemu zdechnie 20 krów i im się nic nie daje, nie pomaga i jest dobrze a tu zalało piwnice, i wielkie szkody mają PARANOJA teraz czekamy na wyższy VAT, ubezpieczenia zdrożeją i wszystko po kolei i to wszystko dzięki temu że trzeba było pomóc,
moze ty mieszkasz w ziemiance bo ja mam ladny dom i go odremontuje a jak ci szkoda to sie przeprowadz i niech ci rzad da co obiecal a pomoc to dostalismy z unii
Zaloguj się, aby oddać głos
0
lubelak napisał:
witam po co takie mocne słowa że zero pomocy tylko czy ktoś zastanowił się żeby złożyć jakiś wniosek do organów ścigania o wyłudzaniu kasy dużo gadania i pisania nie ma żadnej kontroli to doją nas podatników wody miał w domu 70 cm a remontuje cały dom włącznie z dachem bo mu woda dach zalała jego dobytek cały był wart około 1000 tys a na remont dostał 9800 tys+ 30tys z inych zapomogów i sie śmieje hehehehe
nikomu tu nie do smiechu waly mieli robic 4 lat temu to dlaczego czekali a po za tym ratowali warszawe i pulawy to teraz niech nam zwroca co mielismy nikt nie otrzymal wiecej niz mial a kogo stac to robi i dach ale za swoje a na odszkodowania dala unia a nie twoje g..ne podatki glupku lubelaku niby miastowy a glupi jak but
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gość napisał:
czemu wszyscy dziennikarze znajdują takich co im się nie udało odbudować chałup jak takich to w Wilkowie z palcem jednej reki policzyć jak przechlali to co dostali to ich sprawa niech teraz marzną w kontenerach. Pokarzcie jak większość domów została odbudowana jak stare rozwalające się chałupy zostały po remontowane jak ludzie ciągną kasę i ile mają, przez ta powódź to pracować przez parę lat nie będą musieli bo tyle kasy maja. Pracuje w budowlance i myślicie że jak kupując drzwi to sobie kupią jakieś normalne kiedyś snopkiem przystawiali a teraz drzwi za 2 tysie to dla nich badziew za 4-6 kupują co normalny człowiek by tyle za drzwi nie dał. Zrobili się wielmożni chrabianie co to kur... nie oni bo z powodzi aby im zniżki robić a jak przyjdzie do płacenie to każdy pliki wyciąga po parę tysi i rzuca ci na ladę jak psu jakiemuś nic im nie dawać to się naucza szanowac co dostali i docenioa to bo teraz to aby chodza i sie panosza że im to sie nalezy.
moze ty masz snopek w domu bo ci sloma z butow wystaje ciekawe od kiedy masz firme moze od powodzi postaw se bude nad woda to moze cie zaleje szambem cmentarzem sciekiem
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ja powtórzę za Cimoszewiczem: Było się ubezpieczyć. Mi jak dom zaleje to nikt mi nie da ani centa. Uważam, że powinni wprowadzić obowiązkowe ubezpieczenie domów !!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
iga napisał:
za to firmy sie ciesza bo dra z nzas ile chca
i dobrze na biednych nie trafiło
Zaloguj się, aby oddać głos
0
obser napisał:
Popieram nic bym nie dała.Wystarczy popatrzec w sklepie meblowym jakie sa zamawiane meble i za jaka kase.Dobrze ze maja kible w domach,bo jak by mieli za stodola to by do nich jezdzili samochodami, stac ich na szystko. Wszystko im potopilo ale samochodów nie.Po zatrudniali nierobow dali im po 2tys kto na naszym terenie zatrudniony w jakims zakladzie zarabia takie pieniadze.
to ci zycze takiego nieszczesia i zapomogi to moze ci starczy na pare lat pamietaj kto daje to i dostaje a ty nic nie dostaniesz bo nie pomagasz innym w potrzebie dobro wraca a zlo jeszcze szybciej
Zaloguj się, aby oddać głos
0
lew napisał:
Ja powtórzę za Cimoszewiczem: Było się ubezpieczyć. Mi jak dom zaleje to nikt mi nie da ani centa. Uważam, że powinni wprowadzić obowiązkowe ubezpieczenie domów !!!
no i cimoszewicza nie ma ja mam ubezpieczenie i kupie se meble a na remont tez wystarczy a ciebie niech zaleje
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: